چرا باید بر تبلیغات دیـجیتال تمرکز داست ؟

چرا باید بر تبلیغات دیـجیتال تمرکز داست ؟

خریداران شما زمان زیادی را صرف خرید آنلاین می کنند. دیگر دورانی که روزنامه ها و مجلات توجه شما را به خرید جلب می کردند، گذشته است. ما در عصر دیجیتال قرار داریم. در مطالعه ای توسط Media Dynamics عنوان شده است که از سال ۱۹۸۵ بکارگیری رسانه های دیجیتال بزرگسالان رشدی ۴۰ درصدی – معادل ۸/۹ ساعت در روز – تا سال ۲۰۱۴ داشته است. مطالعه ای مشابه در سال ۲۰۱۴ توسط Nielsen نشان می دهد که میانگین روزانه زمان سپری شده آمریکایی ها در رسانه های الکترونیک – مانند تلویزیون ، رادیو ، اینترنت ، گوشی های هوشمند ، دستگاه های بازی و دیگر ابزار چند رسانه ای – ۱۱ ساعت بوده است.
از آنجا که خریداران شما به صورت مداوم کانال ها و ابزارهای خود را تغییر می دهند پس چطور می توان آنها را هدف قرار داد. تبلیغات دیـجیتال روشی قدرتمند برای ارائه تصویر برند در این کانال ها است.
بازاریابان توانایی های بالقوه زیادی دارند
زمانی که شما آگهی تبلیغاتی را در یک مجله تبلیغاتی قرار می دهید کنترل کمی بر روی آن دارید، چرا که تا زمانی که مخاطبان هدف در این مجله در مورد تبلیغ شما به صورت مستقیم بازخورد ندهند شما نمی توانید نتیجه ملموسی دریافت نمایید. با پیشرفت های امروزی در تبلیغات دیـجیتال، بازاریابان به راحتی می توانند مخاطبان مشخصی را مورد هدف قرار دهند که عمدتاً به خرید محصول ایشان فکر می کنند. با ترکیبی از توانایی اتوماسیون بازاریابی و یک شبکه یا پلت فرم تبلیغاتی، از ارسال پیام به افرادی که تمایلی به محصول تان ندارند، جلوگیری کنید. هدفگذاری تبلیغات شما در رسانه های دیجیتال شما را قادر می سازد که با مخاطبان خود به صورت فردی و دارای ویژگی های خاص مد نظرتان ارتباط ایجاد کنید.
دسترسی به پایگاه داده های مشتری با هدف شخصی سازی و گفتگوی مطمئن
با استفاده از ابزارهای بازاریابی و تبلیغاتی امروزی ، اطلاعات زیادی در مورد مشتریان تان وجود دارد. شما می توانید مشخصات و الگوهای رفتاری مخاطبان خود را بدون دردسر در اختیار داشته باشید. در اختیار داشتن مکالمات خود و مشتری ، آگاهی از واکنش های آنها و بسیاری دیگر از موارد از جمله مزایای استفاده از این ابزار است.
چشم انداز خریداران پر سر و صدای امروزی
البته این جمله بسیار مهم است که مردم کجا می روند ، بازاریابان هم باید به همان جهت حرکت کنند. بازاریابان روشهای تبلیغاتی را کشف کرده اند و پیام شان را تا حد ممکن در کانال های دیجیتالی موثر قرار می دهند. همه ی این موارد منجر به یورش تبلیغاتی وسیع در رسانه های دیجیتالی به منظور هدف قرار دادن مصرف کنندگان شده است.
در حقیقت ، بر اساس گزارشی از Media Dynamics Study ، بزرگسالان به طور متوسط روزانه در معرض بیش از ۵ هزار برند و تبلیغات شان قرار می گیرند. واضح است که این حجم انبوه تبلیغات و معرفی توجه خریداران را به خود جلب می کند. در دنیای پر سر و صدای و پر از فعالیت امروزی ، مخاطبان شما نمی توانند توجه زیادی به یک برند خاص داشته باشند.
در واقع ، فراوانی اطلاعاتی که در این هیاهو وجود دارد، منجر به کمبود توجه و تقاضای بیشتر برای برقراری ارتباط می گردد. پس چطور می توانید در میان این همه سر و صدا و انبوه اطلاعات مخاطب خاص خود را مورد هدف قرار دهید؟
آگهی دیجیتال مناسب کدام است ؟

به خاطر داشته باشید که آگهی های مرتبط تر، جالب تر، خلاق تر و مهم تر از همه غیر مزاحم تر شانس بیشتری نسبت به سایر تبلیغات خواهند داشت. از طریق تبلیغات دیجیتال موثر می توانید به رفتار مشتریان بیشتر دقت نمایید و پاسخی با محتوای مربوط به ایشان ارائه دهید. تبلیغات دیـجیتال بخشی جدا ناپذیر در سفر مشتریان برای خرید هستند؛ پس انتخاب تاکتیک های تبلیغات دیجیتالی مناسب در استراتژی های بازاریابی تان بسیار حائز اهمیت است. تبلیغات دیـجیتال مرتبط باعث پرورش خریداران و تبدیل شدن آنها به مشتریان برند تان خواهد شد. به یاد داشته باشید به دلیل رشد سریع تبلیغات دیجیتال همواره بایستی آنلاین باشید.
تبلیغات دیجیتال ابزاری ضروری برای بازاریابان

تعاملات در فرهنگ مدرن امروزی نشان می دهند که چرا تبلیغات دیجیتال به ابزاری ضروری برای بازاریابان تبدیل شده است. و بازاریابی از طریق این کانال های تبلیغاتی به کلیدی برای رشد و موفقیت پایدار کسب و کارها تبدیل گشته است.
دو روند عمده در تکامل خریدارن بازاریابی دیجیتال در تمام کانال ها اتفاق افتاده است و به سرعت در حال گسترش است . این روندها در مورد نحوه برآورد نیاز خریداران توسط بازاریابان از طریق تبلیغات دیجیتال شکل گرفته است.
خریداران آگاه تر شده اند
این اتفاق نتیجه وجود انبوه اطلاعات به واسطه ترکیب بهتر جستجو و به اشتراک گذاری تکنولوژی است. اطلاعات محصول در حال حاضر بوسیله اینترنت برای مصرف کنندگان فراهم شده و ابزارهای تلفن همراه تجربه آنلاین ویژه ای برای ایشان در این عرصه بوجود آورده است. مصرف کنندگان امروزی با سرعتی باور نکردنی نسبت به گذشته به اطلاعات و قیمت محصول دسترسی دارند. آنها برای خرید محصول خود اقدام به جستجو می کنند. در حقیقت ، خریداران امروزی اغلب قبل از تعامل مستقیم با شما عقیده خود نسبت به یک برند را شکل می دهند. و به مرور زمان به شما نزدیک می گردند. مصرف کنندگان در هر لحظه آماده تصمیم گیری به خرید هستند. بنابراین مصرف کنندگان شما درک ویژه ای نسبت به خرید پیدا کرده اند و لذا تبلیغات شما بایستی مرتبط با جستجوهای آنها باشد.
انتظارات مصرف کنندگان بالاتر رفته
خریداران امروزی از شرکت ها انتظار دارند که پیشینه خرید ، ترجیحات ارتباطی و علایق آنها را ردیابی کنند . در صورتی که سیستم پایگاه داده هایتان به روز نباشد به سرعت وفاداری نسبت به برندتان کمرنگ شده و از بین خواهد رفت. خریداران شما تجربه ای شخصی و یکپارچه را از تمام نقاط تماس موجود جستجو می کنند. آنها می خواهند در لحظه اطلاعات مورد نیاز خود را از ط رسانه های در دسترس پیدا کنند.
موضوع : چرا باید بر تبلیغات دیـجیتال تمرکز داست ؟
برگرفته از : Marketing Iran Talent
مطالب مرتبط :
تبلیغات دیجیتال چه اهمیتی می توانند داشته باشند؟
درباره بازاریابی دیجیتال بدانید
تاریخچه بازاریابی دیجیتال چیست؟
انواع تبلیغات چیست ؟
تبلیغات پیشبرد فروش چیست ؟
دارایی ها و تکنیک های بازاریابی دیجیتال