رسانه های اجتماعی برای کمپین های بازاریابی محتوا
رسانه های اجتماعی برای کمپین های بازاریابی محتوا
ارتباط مالکیتی :
اشتراک گذاری مطالب در کانال های رسانه های اجتماعی تجاری ، خود فرصتی مناسب ، دسترسی سریع و قابل تنظیم و رایگان برای ارتباط با مشتریان است. و مزیت این ارتباط این است که مانند وب سایت شما کاملاً در مالکیت تان است.
هدفگذاری مطمئن تر :
اکثر شبکه های اجتماعی به شما استفاده از تبلیغات پولی با مخاطبان مشخص شده را فراهم می آورند. شما با بازار هدف خود ، با ویژگی های جمعیت شناختی مورد نظر خود، پس از معرفی به رسانه های اجتماعی به راحتی در ارتباط خواهید بود.
اشتراک گذاری بالا :
پس از صرف زمان بر روی رسانه های اجتماعی مطمئن دیگر نیازی به فعالیت دو چندان برای به اشتراک گذاشتن محتوا نمی باشید ، چرا که اعضاء کانال شما به راحتی مطالب مفید را بدون هزینه و زمان برای شما به اشتراک خواهند گذاشت.
موثرترین رسانه های اجتماعی برای ایران تلگرام ، اینستاگرام، لینکدین وکلوب (Cloob) هستند. در صورتی که فعالیت شما گسترده تر است و یا تمایل به جذب مخاطبان بیشتری دارید می توانید از فیس بوک و توئیتر نیز استفاده نمایید.
موضوع : رسانه های اجتماعی برای کمپین های بازاریابی محتوا
برگرفته از : Marketing Iran Talent
مطالب مرتبط :
استفاده از بازاریابی دیجیتال در رسانه های اجتماعی
درباره بازاریابی رسانه های اجتماعی در سال 2019 بدانید
۶ اشتباه رسانه های اجتماعی و راهکارهایی برای مقابله با آنها
درباره بازاریابی دیجیتال بدانید
راهنما ابتدایی جامع بازاریابی دیجیتال