شیپو ، به عنوان یک باربر بینالمللی
شیپو ، به عنوان یک باربر بینالمللی
شیپو به کاربران امکان میدهد تا نرخ ارسال را مقایسه کرده، برچسب ایجاد کرده و اسناد سفارشی بینالمللی تهیه کنند، برچسبها را بازگردانند و بستهها را پیگیری کنند. برخی از مشتریان و شرکای آنها عبارتند از: ایبی، فری استایل سولوشن، تافت اند نیدل، ویبی، گوددی، شیپ، مرکاری، استرایپ، سل برایت و اسنپ فولفیل. تا سپتامبر 2016 ، شیپو 9 میلیون دلار بودجه از سرمایهگذارانی مانند سافتتک و یونیون اسکوئر ونچرز دریافت کرد.
شیپو در سال 2013 تاسیس شده و دفتر مرکزی آن در کالیفرنیا واقع است و 10 هزار کسبوکار دارد که از سیستم آن استفاده میکنند. آنها میلیونها بسته را بین 196 کشور در سراسر دنیا ارسال میکنند.
شیپو یک API، رابط وب و نیز یکپارچهسازیهای مستقیم با پلتفرمهای تجارت الکترونیک از قبیل ایبی، آمازون، اسپاتیفای، اتسی، ویبی و استرایپ ارائه میدهد.
شیپو تمام بستههای مشتریان خود را از طریق حساب خود با حاملان جمعآوری میکند تا نرخهای تخفیفی را دریافت کند و به مشتریان انتقال دهد. آنها به کسبوکارها کمک میکنند تا برچسب ارسال تهیه کنند و نیز از اعتبار نشانی، چندین حامل، پیگیری API، ایجاد برچسب بسته، تخفیفها و ارسال بینالمللی پشتیبانی میکند. به علاوه شیـپو با سیستمهای مدیریت زنجیره تامین از قبیل سلرو، سل برایت و اسنپ فولفیل و نیز سیستمهای پرداخت مانند استرایپ شراکت میکند. همچنین شـیپو یکی از پلتفرمهای شریک ایبی محسوب میشود که برنامه تحویل تضمینشده این شرکت بزرگ را به پیش میبرد.
این استارتاپ کار خود را به عنوان یک API آغاز کرد و سپس اپلیکیشن و مجموعه خود را برای پلتفرمهایی مانند شاپیفای و ماژنتو ایجاد کرد و تمرکز اصلی آنها روی آن بود که همچنان API باقی بمانند.
ویژن آنها این بود که تخفیفهایی را به کسبوکارهای آنلاین ارائه دهند که خردهفروشان بزرگتر از حاملان اصلی مانند یوپیاس، فدکس و دیاچال دریافت میکنند. در مارس 2016 ، شـیپو به شریک پست الکترونیک خدمات پست آمریکا تبدیل و موجب شد که آمازون و اتسی اولین شرکتهایی باشند که پست الکترونیک را برای دسترسی عمومی راهاندازی کردهاند. شیـپو اغلب به عنوان بخشی از شیوههای تحویل و تدارکات شناخته میشود. لارا بهرنز وو، مدیرعامل و همبنیانگذار شیپو است. او و همکارش، سایمون کروز، اعضای فوربس هستند و وو در سال 2016 به عنوان یکی از افراد متخصص برتر در لینکداین شناخته شده است.
شیپو در ژانویه 2014 در پلاگ اند پلی استارتاپ کمپ شرکت کرد و بخشی از ۵۰۰ استارتاپ شد. در سال 2014 ، آنها ۲ میلیون دلار بودجه از سرمایهگذاران خود دریافت کردند. جف کلاویر، مدیر سافتتک نیز یکی از اعضای هیات مدیره شیپو است. در سپتامبر 2016 ، شیپو اعلام کرد که ۷ میلیون دلار سرمایه دریافت کرده است.
موضوع : شیپو ، به عنوان یک باربر بینالمللی
مطالب مرتبط:
آشنایی با 3 مدل کسب و کار اینترنتی
چگونه در خانه کسب درآمد اینترنتی کنیم؟
3 راه کار جدید کسب و کار اینترنتی
5 استراتژی مورد نیاز کارآفرینان در بازاریابی اینترنتی
کسب و کار اینترنتی بدون سرمایه
چرا کسب و کار اینترنتی در ایران دشوار است؟
برگرفته از شنبه