سئوال سئو که می ترسید بپرسید چیست؟

سئوال سئو که می ترسید بپرسید چیست؟
پنج سئوال سئو را در این مقاله بررسی کرده و به آنها پاسخ می دهیم. برخی از سئوالات سئو پیش پا افتاده هستند و می خواهید که آنها را یاد بگیرید اما فکر کردن به این گونه سئوالات فقط در ذهن خود کار احمقانه ای است. شاید بخواهید از همکاران خود بپرسید اما می ترسید که آنها به شما بخندند، و خجالت بکشید. سئوالات خاصی است که می ترسید آنها را بپرسید. اما مشتاقانه خواستار این هستید که جواب سئوال ها را پیدا کنید. شاید سعی کنید که از گوگل یا آمازون بپرسید، اما سکوت خیره کننده ای وجود دارد و به شما یاد آوری می کند که این سئوال عجیب است. اجازه دهید به ۵ سئوالی که احتمالاً می ترسید بپرسید پاسخ دهیم.
پنج سئوال سئو : 1- آیا SEO agency X واقعاً رتبه ما را شماره یک می کند؟
بله، SEO agency X می تواند شما را به رتبه اول برساند، صادق باشید. آنها می توانند. آنها از تکنیک های سایه ای استفاده می کنند، مانند اضافه کردن صفحات متمرکز شده ای از کلمات کلیدی به وب سایت شما، و وب سایت خود را به یک شبکه وبلاگ برای لینک، اضافه کنید. ترافیک شما افزایش خواهد یافت، رتبه بندی بالا خواهد رفت، و اگر خوش شانس باشید می توانید این شماره را در گوگل برای کلید واژه خاص خود به دست آورید.
چیزی که آنها به شما نمی گویند، این است که آنها گوگل را فریب داده اند تا رتبه وب سایت شما را شماره یک کند. بعد از مدتی، خواهید دید که ترافیک سایت شما کم می شود، این به آرامی یا به طور ناگهانی اتفاق می افتد. این زمانی بود که گوگل برای کشف آنچه که در وب سایت شما وجود دارد نیاز داشت. در این زمان گوگل متوجه می شود که شما (شرکت سئوی شما) با لینک دادن زیاد به سایت ، آن را جذاب کرده است. و این زمانی است که همه ترافیک خود را از دست می دهید و می فهمید سایت در دو صفحه اول گوگل نیست و پول خود را از دست داده اید.
چه کار باید بکنیم ؟
- این نوع سئوالات سئو همه پاسخ های مشابهی دارند.
- باید روی محتوای با کیفیت سرمایه گذاری کنید.
- درباره چیزهایی بنویسید که مشتریان و بازدیدکنندگان می خواهند درباره آنها بخوانند.
- از طریق مقالات عالی آنها را سرگرم یا اطلاع رسانی کنید.
- یک زیر بنای منظم برای بازدیدکنندگان درست کنید،
- یا با نوشتن محتوای عالی یا تمرکز بر روی محصولاتی که کمتر به آنها توجه شده است
- و بسیاری از مردم این محصولات را خیلی دوست داشته باشند.
- اگر وب سایت شما به اندازه کافی چشمگیر باشد،
- سایت های دیگر دوست خواهند داشت که به سایت شما لینک دهند.
- و رتبه شما بالا خواهد رفت. و به لطف گوگل، می توانید به درستی به نقطه بالا برسید.
- البته، می توانید از آژانس های سئو که در این ضمینه واقعی کار می کنند برای این کار راهنمایی بگیرید!
- این یک فریب نیست، بهینه سازی است که به شدت موفقیت آمیز است.
پنج سئوال سئو : 2- آیا من باید توضیحات محصول منحصر بفرد برای همه 1000 صفحه محصول خود بنویسم؟
آیا واقعاً باید برای هزاران صفحه محصول توضیحات محصول منحصر بفردی داشته باشید ؟ پاسخ این است که بله
اگر می خواهید با هر صفحه ای از وب سایت خود رتبه بندی شوید، نیاز دارید که صفحات منحصر بفردی را برای جلوگیری از محتوای تکراری ایجاد کنید. باید هر صفحه را بهینه سازی کنید. اگر رویکرد مناسبی را برای بهینه سازی وب سایت خود انتخاب کرده اید، این کار شما را متعجب خواهد کرد. احتمالاً این کار را انجام نداده اید.
چه کار باید بکنیم؟
اگر وب سایت شما تعداد زیادی صفحه داشته باشد، ساختار سایت و طبقه بندی بسیار مهم است.
احتمالاً ۱۰۰ صفحه محصول دارید.
- هر صفحه محصول را چگونه می خواهید بهینه سازی کنید؟!
- صفحه به صفحه درست است ؟!
- در این صورت، برای بهینه سازی صفحه خود هزینه زیادی را باید پرداخت کنید.
- مطمئن شوید که صفحه دارای محتوای کافی و عالی است،
- به طوری که برای کلمه کلیدی که بیشتر عمومی است رتبه قابل توجهی داشته باشید.
- با بهینه سازی صفحات طبقه بندی شده، و قرار دادن آن در موقعیت مناسب در ساختار سایت،
- به هر صفحه محصول تکی کمک می کنید که در هر دسته بندی که مناسب تر است قرار بگیرد.
- اگر گزینه های فلیتر و گزینه های جستجو را در طول مسیر بهینه سازی کنید،
- بدون هیچ زحمتی صرفه جویی خواهید کرد!
پنج سئوال سئو :3- آیا می توانیم بیشتر از یک H1 در یک صفحه استفاده کنیم؟
بله، می توانید بیشتر از یک H1 در یک صفحه استفاده کنید. اگر دستوالعمل های HTML5 را به عنوان یک قاعده بپذیرید، هر عنصر پاراگراف می تواند یا شاید باید یک ساختار معنایی در هدینگ ها داشته باشد، با H1 شروع کنید و اگر نیاز بود تا H6 پیش بروید. این به این معنی است که چندین H1 در واقع می تواند به یک صفحه اضافه شود.
سئوالی که باقی می ماند این است که آیا این بهترین روش سئو خواهد بود. اگر ما برای هر پاراگراف در یک صفحه یک H1 داشته باشیم، کدام هدینگ بیشترین اهمیت را در صفحه خواهد داشت؟ آیا به این معنی است که هر عنوان وبلاگ در صفحه آرشیو بلاگ شما یک H1 دارد؟ آیا موتورهای جستجو می توانند آن را هضم کنند؟ احتمالاً می توانند. اما به نظر ما هر H1 با اضافه شدن یک H1 دیگر کمی از ارزش خود را از دست می دهد.
چه کار باید بکنیم؟
- کلید واژه ای که می خواهید روی آن تمرکز کنید را ایجاد کنید،
- و یک H1 قانع کننده و خوب برای عنوان اصلی صفحه ایجاد کنید.
- اگر آن یک صفحه آرشیو است، از کلمه کلیدی اصلی استفاده کنید و یک عنوان درباره آن ایجاد کنید.
- از H2 برای همه عناوین مقالات مختلف استفاده کنید که در این صفحه لیست شده اند.
- یک H1 در هر صفحه یک قاعده سختگیرانه نیست، اما برای سئو همه چیز را به وجود می آورد.
پنج سئوال سئو : 4- آیا هنوز به کلمات کلیدی متا نیاز دارم؟
در واقع در مورد سئو هیچ سئوال احمقانه ای وجود ندارد. این سئوال خیلی پرسیده می شود. لطفاً درک کنید که ممکن است تغییراتی وجود داشته باشد، مثلاً در کلمات کلیدی یا متا، اما دیگر گوگل از تگ کلمه کلیدی متا برای رتبه بندی استفاده نمی کند و برای مدت طولانی این کار انجام نشده است.
چه کار باید بکنیم ؟
- روی یک عنوان عالی تمرکز کنید،
- یک توضیح متا خیلی زیبا بنویسید
- و سعی کنید محتوای عالی داشته باشید.
- و اینکه تلاش کنید تا کلمات کلیدی در متا باشند را فراموش کنید.
پنج سئوال سئو : 5- بعد از اینکه افزونه سئو را نصب کردم، می توانم منتظر بمانم تا ترافیک سایتم زیاد شود؟
خوب، اجازه دهید با یک سئوال در مورد افزونه سئو به سئوالات پایان دهیم. هنوز افراد زیادی وجود دارند که افزونه سئو یواست را نصب می کنند و سپس کل سئو را فراموش می کنند. شاید در سرزمین های افسانه ای چنین ابزار یا برنامه جادویی وجود داشته باشد که شما را به طرز جادویی به اولین رتبه در جستجو برساند.
در دنیای واقعی هیچ ترفندی وجود ندارد که به شما کمک کند تا رتبه بهتری را داشته باشید. باید هر کاری را که می توانید انجام دهید تا وب سایت جذابی برای کاربران و موتورهای جستجو داشته باشید. افزونه سئو یک راه آسان برای بهینه سازی وب سایت فراهم می کند. اما به شما نیاز دارد تا بهینه سازی کنید.
چه کار باید بکنیم؟
- افزونه را نصب کنید و دستورالعمل های سئو را در نظر بگیرید.
- در پست های بعدی بیشتر در مورد این موضوعات توضیح خواهیم داد.
- سایت خود را در Google Analytics و Google Search Console بررسی کنید
- و ببینید چیزی وجود دارد که بیشتر تلاش کنید یا چیز غیر عادی می بینید که باید اصلاح شود.
- اگر این طور بود اطلاح کنید و دوباره سایت را بررسی کنید.
موضوع : سئوال سئو که می ترسید بپرسید چیست؟
مطالب مرتبط:
چگونه می توان در یک فروشگاه اینترنتی جلب اعتماد مشتری کرد؟
تبدیل مشتری بالقوه به مشتری نهایی در ۳۰ ثانیه
روند نرخ تبدیل سایت را با سئـو بهبود ببخشید
افزایش بازدید سایت :۲۰ روش افزایش ترافیک سایت که نمیدانستید
10 برابر کردن ترافیک سایت فقط با تولید محتوا
برگرفته از بهترین ایده