بازاریابی با مدل 3M
بازاریابی با مدل 3M
آنها به طور متوسط ۱/۴ سال در این پست حضور دارند و این نسب به ۸ سال پست مدیران عامل عدد قابل توجهی است.
رابطه میان مدیران عامل و مدیران اجرایی بازاریابی نیز پر تنش است. نظر سنجی جهانی توسط گروه بازاریابی Fournaise در سال ۲۰۱۲ مقیاسی از این مشکل را نشان می دهد که ۸۰% مدیران اجرایی بازاریابی به مدیران عامل اعتمادی ندارند. چرا رهبران بازاریابی در چنین شرایط رقابتی و فضای در حال دگرگونی میانگین عمر سازمانی کوتاهی دارند ؟
پاسخ بسیار واضح است طراحی ضعیف شغل ناشی از سردرگمی راجع به آنچه بازاریابی بایستی انجام دهد. بدون وجود یک مدل اساسی بازاریابی سازمان ها همچنان در مسیری تاریک و مبهم حرکت می کند. تا زمانی که نتوانیم میان بازاریابی دیجیتال و بازاریابی کلاسیک آشتی برقرار نماییم ، همچنان شاهد کارهای تکراری و عدم وضوح و تمرکز بر روی نقش و مسئولیت بازاریابی خواهیم بود.
اهداف مدل مدرن بازاریابی
پاسخ به این سوال که در عصر دیجیتال بازاریابی چیست ؟
تغییر و بهبود تفکر بازاریابی در فضای آکادمیک و کسب و کار
کاهش سردرگمی و تکه تکه شدن در صنعت بازاریابی بوسیله ترکیب مدل های متفاوت فعلی و عناصر موجود در داخل یک چارچوب با تمرکز بر بازاریابی دیجیتال و بازاریابی کلاسیک .
مطلع کردن سازمان ها از نقش بازاریابی و بهبود چگونگی کارکرد بازاریابی در کنار کارکرد کسب و کار
ارائه مدلی که نه تنها آمیخته بازاریابی ( مانند آنچه از مدل های ۴Ps به یاد داریم ) که سایر حوزه های مهم مانند استراتژی و برند را نیز پوشش دهد.
موضوع : بازاریابی با مدل 3M
برگرفته از : Marketing Iran Talent
مطالب مرتبط :
گام های شخصی سازی دیجیتالی موفقیت آمیز
۳ نکته از بازاریابی دیجیتالی که کارتان را سکه می کند
5 استراتژی مورد نیاز کارآفرینان در بازاریابی اینترنتی
شخصیت دیجیتالی چرا ضرورت کسب و کار است