سوال های بسیار مهم که به رونق بخشیدن کسب و کار شما کمک می کند
سوال های بسیار مهم که به رونق بخشیدن کسب و کار شما کمک می کند
آیا با تعیین مهلت های خود خواسته، اعتماد سازی می کنید؟
یک روش عالی برای اعتماد سازی، قول دادن است.
به این جمله فکر کنید: اینکه به مشتری بگویید که پروژه آن ها “تا آخر هفته” آماده می شود، تاثیر کمتری نسبت به وقتی دارد که به او می گویید پروژه اش “تا ساعت ۹ صبح روز پنج شنبه” آماده می شود. موعدی را مشخص کنید و سپس قول بدهید. وقتی کار را در موعد مقرر به مشتری تحویل دهید؛ به شما اعتماد می کند، و به دنبال تامین کننده دیگری نمی رود. به احتمال بسیار زیاد آن ها شما را به دوستان خود نیز معرفی می کنند. در رابطه با این موضوع در اینجا مطلبی ارائه دادم.
آیا شما کسب و کارتان را مدیریت می کنید؟
اگر جوابتان منفی است، مطمئن باشید کسب و کار شما را مدیریت می کند. وقتی که در حال کار روی طرحی هستید، حقیقتا در حال واکنش به، هر چه شرایط پیش آورد، هستید.
نکته: هرگز از افرادی که در کسب و کار به هدفشان نرسیده اند مشاوره نگیرید. مثلا، به شدت نسبت به مشاوران بازاریابی که باید در گروه های شبکه ای حضور یابند، محتاط باشید، زیرا بازاریابی خود آن ها به اندازه کافی موفقیتی کسب نمی کند. نشانه های بارز این بی کفایتی به وضوح مشهود است.
آیا مشتری ها هر روز از سایت شما خرید می کنند یا اینکه فقط قیمت ها را می پرسند؟
اگر مشتری اقدام به خرید نمی کند شما بی جهت فرصتی حیرت انگیز را از دست می دهید. وبلاگ من روزانه بیش از 100 ایمیل- غالبا دو برابر این تعداد- ارائه می کند. سایت شما هم می تواند یک دستگاه مولد فروش باشد. با این وجود، لازم است که به درستی بهینه سازی شود و شما باید راهبردی صحیح را در حمایت از سایتتان اعمال کنید. در رسیدن به این راهبرد صحیح سرمایه گذاری کنید.
نکته: آنچه که می بینید سایت های دیگر انجام می دهند را عینا تکرار نکنید. تقریبا هر وبلاگ یا سایت کسب وکار کوچک یا متوسطی که مشاهده می کنم، بهینه سازی ناچیز و نامناسب دارد.
آیا با افراد مناسب و شایسته معاشرت دارید؟
ما تمایل داریم در جهتی مشابه با جهت کسانی که با آن ها معاشرت داریم، رشد و پیشرفت کنیم. با افراد نامناسب هم نشین شوید و یک روز هر چیزی که آن ها دارند از آن شما خواهد شد. یک لحظه به این جمله فکر کنید.
آیا شما از اشتباهات کسب و کار گذشته درس می گیرید یا آن ها را تکرار می کنید؟
اگر با همان محرومیت های قدیمی مواجه اید، به خاطر این است که همان خطاها را تکرار می کنید. برای دستیابی به نتایج بهتر، به راهبردی بهتر نیاز دارید. شیوه های قدیمی درهای تازه ای باز نمی کنند (موثر و کارآمد نیستند).
امیدوارم این نظرات برای شما مثمر ثمر باشد. مهمتر از آن، امیدوارم در انجام اقداماتی مثبت، این مطلب الهام بخش شما باشد.
موضوع : سوال های بسیار مهم که به رونق بخشیدن کسب و کار شما کمک می کند
مطالب مرتبط:
3 اصل کلیدی برای رشد کسب و کار
۵ مدل نوآوری برای آینده کسب و کار
فرآیند ۶ مرحله ای ساده برای شروع یک کسب و کار کوچک
ایده های کارآفرینی : ۵۰ ایده کسب و کار برای کارآفرینان خلاق
کسب درآمد از آموزش و مشاوره در زمینه کسب وکارتان
برگرفته از کسب بین