بهترین راه برای افزایش تبلیغات ویدئویی با نرخ کلیک (CTR)
بهترین راه برای افزایش تبلیغات ویدئویی با نرخ کلیک (CTR)
فوتبالیستی را تصور کنید که در یک ضدّ حملهی سریع، با تعداد زیادی دریبل و حرکات نمایشی توانسته است وارد هجده قدم بشود و لحظهی رؤیایی برایش اتفاق افتاده است. حالا فقط او مانده و یک دروازه بان، بدون هیچ مدافع و بازیکن دیگری. این وضعیت دقیقاً مشابه تبلیغ کننده ایست که با انتخاب درست بستر تبلیغاتی و به کارگیری جدیدترین روشها، مخاطب را مجاب کرده است که تبلیغش را ببیند. تا لحظهی زدن گل، چند حرکت مهم دیگر باقی ست، چند حرکت که میتواند تمام زحمات و هزینهها را به بار بنشاند یا آنها را از بین ببرد و این چند حرکت را با CTR اندازهگیری میکنند.
نرخ کلیک یا (CTR (Click Through Rate چیست؟
یکی از شاخصهایی که در دنیای تبلیغات امروز برای اندازه گیری میزان تأثیر یک تبلیغ به کار میگیرند شاخص CTR (Click-Through Rate) است. این شاخص، تعداد کلیکها (بعد از تماشای تبلیغ برای استفاده از محصول و یا دانلود اپلیکیشن و …) را نسبت به تعداد کل تبلیغات ارائه شده به مخاطبان اندازهگیری میکند. امروزه در میان انواع تبلیغات، ویدئوها دارای بیشترین CTR هستند. شاخص CTR تعداد گلهایی را که شما توانستهاید در موقعیت تک به تک با دروازه بان بزنید، نسبت به تمام تلاشهایتان برای زدن گل میشمارد.
افزایش CTR برای تبلیغات ویدئویی درون اپلیکیشن های موبایل
در این یادداشت میخواهیم دو راه خیلی سادهی افزایش CTR برای تبلیغات ویدئویی درون اپلیکیشن های موبایل را با شما مرور کنیم، در واقع میخواهیم به شما کمک کنیم تا آن چند حرکت مهم آخر را درستتر انجام دهید و گلتان به ثمر بنشیند.
مطابق آمارها، آن دسته از تبلیغات ویدئویی که میتوانند از تصویر و نوشته کمال بهره را ببرند و کمترین استفاده را از صدا و المانهای صوتی بکنند، تا ۷۰ درصد CTR بیشتری داشتهاند. به عبارت دیگر، اکثریت کاربران موبایل، گوشی تلفن همراهشان را در حالت بیصدا قرار میدهند و ترجیح میدهند ویدئوها را بدون نیاز به شنیدن صدا تماشا کنند.
دومین راه افزایش CTR تبلیغ شما، نشان دادن یک دستگاه موبایل در تبلیغتان است! این کار میتواند CTR شما را تا ۳۸ درصد افزایش دهد. این یعنی با انجام همین یک ترفند ساده شما میتوانید مخاطبان بیشتری را قانع کنید که پس از تماشای تبلیغتان، از محصول شما استفاده کنند.
نکتهای که نباید از آن غافل شد این است که این نکات، تنها برای اثربخشی بیشتر هستند و هم چنان، خلاقیت در ساخت ویدئو، در کنار کیفیت و جذابیت آن، بازیگران اصلی موفقیت یک تبلیغ هستند.
خب! دیگر وقتش است، تغییرات سادهی کوچک را بدهید و گلتان را بزنید، این شما و این هم دروازه!
موضوع : بهترین راه برای افزایش تبلیغات ویدئویی با نرخ کلیک (CTR)
مطالب مرتبط :
نحوه استفاده از محتوا ویدئویی دربازاریابی دیجیتال
ویدئو مارکتینگ دربازاریابی اینترنتی
استفاده از ویدئوی تبلیغاتی برای ارائه محصول
ناپسندترین تبلیغات دیجیتال اززاویه کاربران کدامند؟
منبع :
http://www.businessinsider.com
https://vungle.com
برگرفته از : تپسل