تولیدات زنانه آن شامل لباس، کفش، کیف، اکسسوری، عطر و لوازم آرایش، تولیدات مردانه آن شامل لباس، کیف، کفش، اکسسوری، عطر و بخش کودکانه نیز شامل محصولاتی برای کودکان زیر 3 سال و کودکان بین 4 تا 14 ساله است.
در این بخش می خواهیم نگاهی بیاندازیم به مجموعه کیف های زنانه و مردانه بربری که خود بر اساس نوع دسته و بند آنها به بخش های کوچک تر طبقه بندی می شوند. ما در اینجا انواع مختلفی از آنها را به همراه قیمت برایتان آورده ایم تا با محصولات زیبای این برند لوکس بیشتر آشنا شوید.
Prorsum bags طراحی این کیف های ریش دار در لندن و ساخت آن در ایتالیا صورت گرفته است
Tote bags این کیف های چرم ساخت ایتالیا و طراحی آن الهام گرفته از کلکسیون قدیمی باربری است
Bowling bags این مدل کیف های رو دوشی یک کیف پول در داخل خود دارند.
Bowling bags این مدل کیف ساخت ایتالیا در سایزهای کوچک تر و رنگ های متضاد به بازار آماده است
Clutches and crossbody bags این کیف های بی دسته چرمی را می توانید با بندهای زنجیری آن نیز استفاده کنید
LUGGAGE bags این ساک های تمام چرم را می توانید هم به دست بگیرید و هم به کمک بندش از شانه آویزان کنید BRIEFCASES bags این مدل کیف دسته دار بسیار جمع و جور و جادار است. حتی می توانید از بند بلند آن برای آویزان کردنش از شانه هایتان کمک بگیرید
BACKPACKS bags این کوله پشتی ها با داشتن جیب های داخلی و خارجی نه تنها زیبا بلکه جادار هم هستند
MESSENGER bags این مدل کیف با دو جیب در جلو برای محل کار یا دانشگاه مناسب است شما می توانید بند آن را با توجه به قدتان تنظیم می کنید.
CROSSBODY طراحی این کیف بنددار که یک جیب در داخل نیز دارد، بی نظیر است
دانشنامه پی جو : " برند بربری" " Burberry"
بربری اولین جایزه ویژه سلطنتی را در سال 1955 از ملکه الیزابت و دومی را در سال 1989 از شاهزاده ولز دریافت کرد. در سال ۲۰۱۳ نیز از سوی اینتربرند در رتبه ۷۷ از با ارزشترین نامهای تجاری جهان شناخته شد.
بربری در حالی که همچنان میراث کهنه انگلیسی خود را حفظ کرده، با سالنهای مد و شیوه جدید و مدرن زندگی ارتباط یافته و با موفقیت توانست مسیر بازارهای بالاتر را در پیش بگیرد و به یک نام تجملی تبدیل شود.
لوگوی آن نیز كه شهرتی جهانی دارد، تصویر یك شوالیه را نشان می دهد كه طبق تعریف توماس، القا كننده حركت و پیشرفت به سمت جلو و در پیش گرفتن یك فعالیت توسعه مدار و رو به ترقی است.