نکات طراحی و اجرای دکوراسیون اداری
زمانی که صحبت از بازدهی در محیط اداری می شود، کمتر کسی به دکوراسیون و نقش آن در کارآیی کارمندان اشاره می کند. مبلمان اداری آرفونی عقیده دارد کیفیت عملکرد کارکنان ارتباط مستقیمی با دکوراسیون داخلی محیط اداری دارد و در این مطلب با ما همراه شده تا به نکات بیشتری در این زمینه اشاره کند.
طراحی دکوراسیون اداری
طراحی دکوراسیون یک محیط اداری و استفاده هوشمندانه از قابلیت های فضا، مستلزم به کار گیری نیروی متخصص و با تجربه است. به این ترتیب، فرآیند طراحی بر اساس اصول و قواعد استاندارد انجام می شود و همین نکته تأثیر قابل توجهی در کارآیی کارکنان خواهد داشت.
از طراحی تا اجرای دکوراسیون اداری در کمترین زمان
زمان بندی و پایبندی به آن در بازسازی و نوسازی محیط های اداری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است؛ چرا که علاوه بر عقب افتادن مسؤلیت های اداری، هزینه های گزافی را نیز بر آن مجموعه تحمیل خواهد کرد. بنابراین، پیش بردن عملیات طبق برنامۀ دقیقِ زمانی یکی از نکاتی است که باید به خاطر داشت.
تأمینِ تجهیزات اداری
به باورِ مبلمان اداری آرفونی، مبلمان و میزهای اداری یکی از تأثیرگذارترین عوامل در تأمینِ آسایشِ کارمندان و در نتیجه بهبود عملکرد آن ها است. آگاهی از ابعاد و طراحی استاندارد مبلمان اداری، شرط موفقیت یک طراح و اولین گام در طراحی دکوراسیون داخلی محیط اداری است.
یک دکوراسیون هماهنگ اداری
در پروژه های بازسازی و طراحی محیط های اداری، تنها تأمین مبلمان مطرح نیست. نکاتی از قبیل نورپردازی، نصبِ دوربین، انتخاب دیوارپوش و کفپوش هماهنگ با دکوراسیون نیز بهتر است تحت نظر تیم طراحی انجام شود.به این ترتیب، تمامی عناصرِ تأثیرگذار در دکوراسیون داخلی با هم هماهنگ بوده و یک طراحی منسجم و خیره کننده را ارائه می دهند.
منبع: چیدانه
موضوع: نکات طراحی و اجرای دکوراسیون اداری
مطالب مرتبط:
درباره نمادهای کریسمس بیشتر بدانید !
همه چیز درباره دیوار پوش پارچه ای
درباره کاشی سرامیکی بیشتر بدانید !
آموزش مقاوم سازی ساختمان در برابر زلزله
تاثیر روانشناسی در دکوراسیون خانه
روانشناسی رنگ در دکوراسیون داخلی
بهترین نقاشیهای دیواری کدامند ؟
درباره استنسیل بیشتر بدانید !
10 روش پوشاندن داکت های تاسیساتی