به نقل از استایل ایران در مصاحبه با کامران بختیاری : اولین جرقههای خلق کمرون زیگزال در سال ۲۰۰۴ در ذهن من زده شد. زمانی که لباسی را از برندی اسمورسمدار میخریدم و با کمک خیاط محله آن را به شکلی درمیآوردم که خودم میخواستم و وقتی همان لباسها را در جمعی میپوشیدم همه جذب تمایز چشمگیر آن با سایر لباسهای موجود در بازار میشدند. از همان زمان کار طراحی لباس را در لندن بهصورت کوچک آغاز کردیم و بعدتر با اشتیاق و انگیزهی مضاعف بهپیش رفتیم. اسم کمرون زیگزال الهام گرفتهشده از اسم خودم و نوعی دوخت بود که در طراحی لوگوی برند، آن را در نظر داشتیم. تاکنون چندین کالکشن با موضوعات مختلف توسط کمرون زیگزال ارائه شده که هرکدام توانست برای خود طرفداران پر و پا قرصی پیدا کند. برای مثال میتوان به پرشین کالکشن، آرمی کالکشن و هاسکی کالکشن اشاره کرد.
از روزی که این برند مطرح شد دوست داشتم فضایی را فراهم کنم تا جوانهای بااستعداد و خلاقی را که بستری برای شکوفا شدنشان وجود ندارد جذب کنم که شکر خدا این اتفاق افتاد. در حال حاضر گروههای جداگانهای برای طراحی لباس و اکسسوار، طراحی پارچه، عکاسی و تبلیغات و طراحی گرافیکی که از جوانان ایرانی تشکیل شده است با کمرون زیگزال همکاری میکنند که تعداد تقریبیشان ۵۰ نفر است و امیدوارم روزبهروز بر تعدادشان افزوده شود.
نکتهای که همیشه سعی داشتم در کمرون زیگزال به آن توجه شود منحصربهفرد بودن نتیجهی کار و کیفیت بالای آن بوده است. در دنیای صنعتی امروز که اکثر کارها توسط دستگاههای ماشینی انجام میشوند ما لباسهایی عرضه میکنیم که بهصورت تک و با دقت و ظرافت زیادی دستدوزی میشوند.
برای آینده برنامههای بسیاری داریم. نزدیکترین آن، برنامهای ویژه برای معرفی جدیدترین کالکشن کمرون زیگزال یعنی کالکشن خلیج فارس است و بعدازآن هم حضور در فشن شوی میلان. کمرون زیگزال تا روزی که زنده است یک شعبه خواهد داشت و تمام محصولات آنهم بهاندازهی هماکنون خاص و منحصربهفرد باقی میماند.
امروزه کمرون زیگزال با جذب هنرمندان محبوب ایرانی و اسپانسرینگ موزیک ویدئو های خوانندگانی چون امیرعباس گلاب، علی لهراسبی، بسیار به شهرت خود وسعت بخشیده و نام خود را بیش از پیش بر سر زبان ها آورده است…