چگونه صنعت بازاریابی به وسیله تکنولوژی بازاریابی متحول می شود؟
چگونه صنعت بازاریابی به وسیله تکنولوژی بازاریابی متحول می شود؟
هیچ راه فراری از تکنولوژی وجود ندارد. پیشرفت بخش ذاتی ماهیت بشر است ، و انقلاب دیجیتال در مسیر این پیشرفت قرار گرفته است. هر روز اخبار جدیدی از نوآوری ها و اختراعات جدید در زمینه ارائه خدمات به مصرف کنندگان می شنویم. پیروز واقعی در این دنیای تغییر تنها کسب و کارهای باهوش هستند که برنامه ها و استراتژی های بازاریابی خود را مطابق با این تحولات برنامه ریزی و اجرا می کنند.
Emmanuel Seuge ، معاون ارشد محتوا در کوکاکولا می گوید:
تنها راه زنده ماندن برندها نوآوری و تغییر است.
تغییرات دنیای ما در بازاریابی دیجیتال
۶۶% از بازاریابان معتقدند که تبلیغات مبتنی بر مکان فرصتی هیجان انگیز برای بازاریابی است.
location-based advertising
نزدیک به یک چهارم از مردم به طور فعال به تبلیغات آنلاین توجه می کنند.
sales promotions online
تا سال ۲۰۲۰ ، ۸۵% از تعاملات مشتری بدون دخالت انسان مدیریت خواهد شد.
۳۱% از کاربران گوشی های هوشمند از تماس های صوتی سنتی استفاده نمی کنند . این عدد در سال ۲۰۱۵ به میزان تقریبی ۸% و در سال ۲۰۱۲ تنها ۴% بوده است.
تا پایان سال ۲۰۱۸ ، “دستیاران دیجیتال مشتری” مشتریان را با چهره و صدا در سراسر کانال ها و رسانه ها تشخیص می دهند.
۲۷% از گوشی های هوشمند دارای سیستم تشخیص اثر انگشت هستند که ۷۶% درصد از این سیستم استفاده می کنند.
تا سال ۲۰۲۰ ، سفارشی سازی انبوه نه تنها برای برندها و خرده فروشان مزیت رقابتی محسوب نمی شود بلکه خریداران انتظار دریافت خدمات به صورت استاندارد را دارند.
بازاریابی در لحظه – روندی در حال رشد
بازاریابی در لحظه به معنای پیوند بازاریابی آنلاین با رویدادهای آفلاین است. نگاهی به آمار زیر گواهی بر این ادعا است :
بیش از دو سوم (۶۷%) از برندها قصد دارند هزینه ی بیشتری در کنفرانس های دیجیتالی که بوسیله رویدادهای آفلاین بوجود می آیند، صرف نمایند.
فیس بوک شایع ترین کانال برای بازاریابی در لحظه است که توسط ۷۳% از برندها استفاده می گردد.
۶۵% برندها از توئیتر استفاده می کنند.
۴۴% درصد از برندها در اینستاگرام سرمایه گذاری می کنند.
۴۳% از ویدئوهای آنلاین و ۴۰% از جستجو برای ارائه کمپین های بازاریابی واکنشی استفاده می کنند.
۲۳% از بازاریابان بریتانیا بودجه های دیجیتال خود را بر روی بازاریابی در لحظه صرف می کنند.
موضوع : چگونه صنعت بازاریابی به وسیله تکنولوژی بازاریابی متحول می شود؟
برگرفته از : Marketing Iran Talent
مقالات مرتبط:
بهبود کسب و کار اینترنتی با ۷ راهکار متفاوت
۳ نکته از بازاریابی دیجیتالی که کارتان را سکه می کند
۵۱ تاکتیک بازاریابی اینترنتی که به سرعت نتیجه میدهد
بازاریابی اینترنتی بد ، چه پیامدهایی دارد؟
سه راز موفقیت برای کسب درآمد از سایت