موسسه بامداد شرقی
موسسه بامداد شرقی
پرورش استعداد و ارزیابی، کارآفرینی نوجوان
خدمات موسسه بامداد شرقی
- پرورش و ارزیابی استعداد
- کارآفرینی نوجوان
- کوچینگ نوجوان
اطلاعات تماس موسسه بامداد شرقی
شماره تماس: 09352116583 - 09389645970 - 07136248055
ساعت کار: شنبه تا پنج شنبه از 08:30 تا 20:30
آدرس: شیراز، پل معالی آباد، انتهای خیابان شهید کبار(سر دینکان)، داخل مجموعه آموزشگاه خیریه مهدی نمازی
نحوه دریافت هزینه کلاس های موسسه بامداد شرقی چگونه است؟
برای اطلاع از شهریه دوره های برگزار شده، می توانید بر روی دکمه استعلام قیمت کلیک کنید، سپس با وارد کردن شماره خودتان، موسسه استعدادیابی بامداد شرقی در سریعترین زمان ممکن هزینه به روز دوره های مورد نظر را برای شما ارسال خواهد نمود.
آدرس دقیق موسسه بامداد شرقی کجا است؟
با کلیک بر روی گزینه مسیریابی که در بالای صفحه مشاهده می کنید، می توانید آدرس دقیق موسسه استعدادیابی بامداد شرقی را مستقیما بر روی نقشه دنبال کنید.
چگونه می توانیم از موسسه استعدادیابی بامداد شرقی مشاوره آنلاین دریافت کنیم؟
از طریق دکمه مشاوره آنلاین می توانید به صورت اینترنتی از موسسه بامداد شرقی اطلاع کسب نمایید. همچنین لازم به ذکر است از طریق تماس سریع به صورت مستقیم با آموزشگاه در تماس باشید.
معرفی موسسه بامداد شرقی
موسسه استعدادیابی بامداد شرقی، یکی از موسسه های
کار آفرینی نوجوان در شیراز می باشد که دوره های متنوع برای پرورش و ارزیابی استعداد، کارآفرینی نوجوان و کوچینگ نوجوان در شیراز را برگزار می کند. موسسه بامداد شرقی در شیراز، پل معالی آباد، انتهای خیابان شهید کبار(سر دینکان)، داخل مجموعه آموزشگاه خیریه مهدی نمازی می باشد. شماره های تماس این موسسه 09352116583 - 09389645970 - 07136248055 می باشد، جهت مشاوره می توانید با این شماره ها تماس برقرار نمایید. همچنین آدرس و شماره تماس کامل موسسه را در ابتدای پروفایل در سایت پی جو مشاهده می کنید. برای اطلاعات بیشتر می توانید به اینستاگرام یا سایت درج شده در ابتدای صفحه مراجعه کنید.
با کلیک بر روی دکمه استعلام قیمت در پروفایل، این امکان برای شما کاربران عزیز فراهم شده است که از شهریه دوره ها اطلاع کسب کنید. همچنین با کمک دکمه مشاوره آنلاین، می توانید از طریق واتساپ با موسسه بامداد شرقی در ارتباط بوده و مشاوره جهت نحوه اخذ مدرک دریافت نمایید.
درباره موسسه بامداد شرقی
موسسه بامداد شرقی در دپارتمان های مختلف خود شامل: کودک، نوجوان، بزرگسال و سپیدسال و همزمان با گسترش نگاه حرفه ای به ارتباط موثر و راههای بهبود شیوه زندگی سالم و باکیفیت در جهان، به عنوان موسسه ای معتبر با رویکردی متفاوت در جهت ارتقا کیفیت زندگی و نیک زیستی ، مبتنی بر علوم روانشناسی ،مدیریت و هنر از سال 1400 در ایران آغاز به کار کرده است.
موسسه بامداد شرقی، نتیجه تلاش و کوشش مربیانی است که سالهاست دغدغه کمک به انسانها را دارند و دوست دارند که بتوانند تسهیلگر و حامی بخشی از تجربه زندگی آگاهانه و موثر انسانهای دیگر باشند.
ارزش های ما در بامداد شرقی:تاثیر گزاری، حرفه ای گری، کیفیت، حمایتگری و یادگیری
چشم انداز ما در بامداد شرقی:مرجع شماره یک ارائه آموزش و خدمات کیفی روانشناسی و استعداد یابی فردی، خانوادگی و سازمانی به فارسی زبانان
ماموریت ما در بامداد شرقی: تسهیل رشد و شکوفایی انسان ها برای دستیابی به یک زندگی معنادار، رضایت بخش و همراه با لذت
دپارتمان کودک :دوره پازل زندگی ( ارزیابی و پرورش استعداد و خلاقیت)
در موسسه بامداد شرقی باتوجه به ارزیابی و پرورش هوش های چندگانه دوره های زیر برگزار می گردد:
1) هوش موسیقی: تواناییدرکآواها(زیروبمیصدا،ریتم،سبکنوازندگان)،تولید(تولیدصدایزیروبم،اجراییکخواننده) و
ساختن(مانند اهنگساز)،نواختن(مانندنوازنده)
- موسیقی کودک
- موسیقی مادر و کودک
2) هوش منطقی ریاضی: توانایی دربیان استدلالات منطقی و درست(مانند دانشمندان) و استفاده درست ازاعداد و ارقام(مانند حسابداران)
3)هوش بین فردی: توانایی درک مقاصد، انگیزه و احساسات دیگران و مهارت در ایجاد روابط با آنان
4) هوش فضایی: توانایی تصویر سازی ذهنی(مثل مجسمه ساز) و درک موقعیت فضایی و حرکت اشیاء نسبت به یکدیگر در دنیای واقعی در درون ذهن (مانند شکارچی ) و ایجاد تغییرات در این ادراک(مانند نقاش).
5)هوش بدنی جنبشی: توانایی در استفاده از بدن برای حل مسئله، کار کردن با اشیاء و کنترل حرکات بدنی. به کارگیری کل بدن برای بیان افکار و احساسات(مانند هنرپیشه ها)
- بازی های هیجانی
- اسلک لاین
- تنیس خاکی
- یوگا
- زومبا
6) هوش درون فردی : توانایی شخص برای خویشتن شناسی، درک احساسات، ترسها و انگیزه های خود
7) هوش طبیعت گرا: توانایی در شناخت (مانندتشکیل ابرها و کوه ها)و درک روابط پدیده های طبیعی باهم و طبقه بندی گونه های مختلف (مانند گیاهان وجانوران)
8)هوش زبانی کلامی: توانایی کاربرد موثر زبان و ارتباطات کلامی در زندگی یا توانایی فکر کردن با استفاده از واژه ها و درک کردن درست زبان. توانایی به کارگیری درست لغات به صورت شفاهی(مانند قصه گو) یا بصورت نوشتاری (مانند روزنامه نگارها)
دوره فرزند پروری کودکان :با نگاه علمی به یکی از بهترین روش های فرزندپروری با رویکرد تئوری انتخاب
طبق تحقیقات والدینی که فرزندانشان تاب آوری ندارند، حل مساله بلد نیستند، مهارت های ارتباطی ندارند شش برابر بیشتر از سایر والدین احساس ناکارآمدی، فشار روانی و عدم رضایتمندی در زندگی دارند.
دپارتمان نوجوان:
دوره بسیار متفاوت و تاثیر گذار ذهنیت کارآفرینی نوجوان ( با مدرک بین المللی از فنلاند و دانشگاه شیراز )
موضوعاتی که در کنار مهارت های کارآفرینی از سایت اسکیلون فنلاند یاد خواهید گرفت شامل :
1)ترم اول:
من تاثیر گذار(شناخت خویش و قابلیت های خود)
- MBTI_انیا گرام _هالند
- هوش های چند گانه گاردنر
- نیمرخ نیاز های اساسی گلسر
- نقش شناخت دیگران و برقراری ارتباط موثر
- شناخت موفقیت و یادگیری مهارت های رسیدن ب آن
2)ترم دوم:
عناصر کامیابی
- آگاهی به عنوان کامیابی
- مقدمه ای بر ارزشها
- نصیحتگر
- مشاهده گر
- کاشف
- هدفگذاری ارزش محور
3)ترم سوم:
موفقیت با تئوری انتخاب و مدیریت راهبرانه
انگیزه و باورهای درونی
تمرین و یادگیری هدفمندی
و نحوه هدف گذاری و کار با ماشین رفتار
4) ترم چهارم :
مهارتهای پیشرفته ( ارتقا دنیای خود اجتماع و شغل)
دوستی و عشــق
ایجاد یک گروه عمیق
آشنایی با جهان پس از مدرسه و زندگی شغلی
بارش مغزی و ارائه ایده های بکر کسب و کار
نوشتن طرح کسب و کار (BP)
تجزیه و تحلیل SWOT
دوره فرزندپروری نوجوانان: ( از آنجایی که مهمترین مسائل ما با فرزندانمان به ارتباط ما با آنها برمی گردد بسیار واجب است که درباره این دوره حساس و مهم بیشتر بدانیم و یاد بگیریم )
دپارتمان بزرگسال:
دوره سازمانی ( با توجه به اهمیت اینکه رشد و شکوفایی در هر سازمانی ریشه در شناخت خود و همکاران و مهارت های مقابله با مسائل کاری و زندگی شخصی دارد؛ این دوره ها ویژه سازمان های خصوصی و دولتی برگزار می گردد)
- سطح اول
- تیپ شناسی MBTI و طبیعت های انسان
- تیپ شناسی آنیاگرام
- ترجیحات شغلی و شخصیتی هالند
- نیمرخ نیازهای گلسر
- پژوهش من تاثیر گذار
- سطح دوم
- آگاهی به عناصر کامیابی
- ارزش ها
- من نصحیت گر
- من مشاهده گر
- من کاشف
- هدف گذاری
- انگیزه و باورهای بیرونی و درونی
- دنیای مطلوب و ماشین رفتار
- مثلث قربانی و دایره توانمندی
- پروژه پایانی
- سطح سوم
- خود در عمل
- توسعه خود انعطاف پذیر
- دوست شدن با خود
- دوستی و عشق
- ایجاد یک گروه قوی
- چشم انداز و ماموریت
پازل زندگی بزرگسالشناخت خود و دیگران از دیدگاه تیپ شناسی های متفاوت مثل MBTI ، اِنیاگرام ، نمیرخ نیارهای اساسی گلسر , هوش های چندگانه گاردنر و در ادامه مهارت های زندگی امروزی شامل مدیریت راهبرانه و ACT ( دوره پذیرش و تعهد)
دوره های کوچینگ و تسهیلگری والدین
دوره مربیگری ( مربی الهام بخش)
دپارتمان سالمند :خلاقیت و استعدادیابی ویژه سپید سالان (شامل فعالیت های هوش های چندگانه گاردنر)
موضوعاتی که همراه با مهارت های کارآفرینی اسكيلون ياد خواهید گرفت؟ترم اولمن تاثیر گذار (شناخت خویش و قابلیت های خود)MBTI-انیاگرام-هالند
هوش های چندگانه گاردنر
نیمرخ نیازهای اساسی گلسر
نقش شناخت دیگران و برقراری ارتباط مؤثر شناخت موفقیت و یادگیری مهارت های رسیدن به آن
ترم دومعناصر کامیابیآگاهی به عناصر کامیابی
مقدمه ای بر ارزشها - Value
نصیحتگر - Advisor
مشاهده گر - Noticer
كاشف - Discoverer
هدفگذاری ارزش محور
ترم سوم موفقیت با تئوری انتخاب و مدیریت راهبرانهانگیزه و باورهای درونی
تمرین و یادگیری هدفمندی
و نحوه هدف گذاری و کار با ماشین رفتار
ترم چهارم مهارتهای پیشرفته ( ارتقا دنیای خود اجتماع و شغل)دوستی و عشــق
ایجاد یک گروه عمیق
آشنایی با جهان پس از مدرسه و زندگی شغلی
بارش مغزی و ارائه ایده های بکر کسب و کار
نوشتن طرح کسب و کار (BP)
تجزیه و تحلیل SWOT
نتایج:برای نوجوانانایجاد ذهنیت کارآفرینی جهت توسعه ی هدفمند تنظیم مهارتهای خود راهبری و ایجاد نتایج بهتر در
مدرسه دانشگاه و زندگی
ایجاد همکاری بیشتر و پویاتر
توسعه و رشد عزت نفس
ایجاد انگیزه
گرایش به سمت زندگی شغلی به روز و نوآور اقدام و عمل در جهت توسعه ی ایده های تجاری
جدید و ملموس
مدارس و دانشگاه هاپرورش انسانهای کارآفرین نوآور و ایجاد انگیزه و
رشد فرهنگ
یادگیری استفاده ی معنادار از راه حل های جد
و تقویت شخصیت کارآفرین
پیشرو در استفاده از جدیدترین روشهای آموزش
دیجیتال مبتنی بر تحقیقات به روز دنیا
پیشگام بودن در میان مؤسسات آموزشی متمرکز بر یادگیری کارآفرینانه
دوره ی کارآفرینی نوجوان فضایی است برای یادگیری به روش ساده که در حوزه آموزش منتظر آن بودیم این دوره محیط یادگیری را فراهم می کند که از عزت نفس و خود ارزیابی و هدایتگری دانش آموزان ودانشجویان حمایت می کندکلید موفقیتامروزه نوجوانان ما علاوه بر این که لازم است فعال و خلاق باشند نیاز به کسب مهارتهای گوناگونی چون درک احساس مسئولیت، کشف و گسترش ظرفیت ها و توانمندی های خود و همین طور آموزش و هدایتگری حرفه ای برای به دست آوردن مهارتهای لازم در جهت پیگیری
و به نتیجه رساندن فرصتهای جدید بازار کار دارند. خوشبختانه این مهارتها قابل یادگیری هستند. همانطور که یادگیری مهارتهای بین فردی مانند همکاری که قطعا در عملکرد آنها در حوزه روابط اجتماعی و زندگی کاری آینده آنها مؤثر و ضروری میباشد.
دانش آموزان برای یادگیری و رسیدن به این مهارتها نیازمند ذهنیت کارآفرین هستنداین کلید موفقیت عملکرد فردی و اجتماعی استپیشنهاد ما عملکرد اسكيلون و دوره کارآفرینی نوجوان
براساس شکل گیری و توسعه ذهنیت کارآفرینی می باشد. این دوره با استفاده از فعالیتها و تكاليف عينى و مشخص به صورت دوزبانه( فارسی انگلیسی) و هفتگی در چهار ترم برگزار میگردد که در جهت دهی درست زندگی شغلی و کسب و کار نوجوانان نقش بسزایی دارد
اسکیلون پلتفرمی است که بر اساس سال ها تحقیق و پژوهش در حوزه کارآفرینی در کشور فنلاند شکل گرفته است و نوجوانان بر اساس چهارچوبهای پژوهشی و با استفاده از ابزارهای قابل اعتماد و در دسترس میتوانند یادگیری ذهنیت کارآفرینی خود را رشد دهند. علاوه براین با توجه به نیازهای مهم روانشناختی نوجوانان در این دوره حساس رشدی مهارتهای لازم در جهت بهبود کیفیت زندگی امروزی وكسب موفقیت و احساس ارزشمندی توسط مربیان و تسهیلگران توانمند مؤسسه ی بامداد شرقی به دانش آموزان و
دانشجویان عزیز به صورت حضوری و آنلاین ارائه میشود
تخصص ما:با توجه به تجربه ی سالها کار کردن با گروه نوجوان و نیاز مبرم این رده ی سنی به رشد ایده ها و دریافت اطلاعات صحیح و به روز دنیا که به کیفیت زندگی تحصیلی و شغلی آنها کمک کند ما مفتخر به مشارکت با دوره
تخصصی کارآفرینی نوجوان اسکیلون از کشور فنلاند هستیم
همانطور که میدانید کشور فنلاند به تخصص در توسعه ی آموزشی شناخته شده است و وزارت فرهنگ و آموزش این کشور اسکیلون را با مشارکت گروه های تحقیقاتی دانشگاه ها و تعدادی از مدارس در آخرین استاندارد ملی به کار گرفته است