برچسب زدن درست پست ها برای کاربران و سئو به چه صورت است ؟
برچسب زدن درست پست ها برای کاربران و سئو به چه صورت است ؟
وقتی که از برچسب ها با روش اشتباه استفاده می کنید، حرکت در سایت را برای کاربران سخت تر می کنید. این فقط برای کاربران بد نیست: استفاده از برچسب ها با روش اشتباه می تواند برای سئو سایت شما نیز زیان آور باشد. اجازه بدهید توضیح دهیم: ما ابتدا یک برچسب اضافه می کنیم و بعد با یک فرآیند خوب آنها را انتخاب می کنیم.
برچسب زدن درست پست ها : وقتی یک برچسب اضافه می کنید چه اتفاقی می افتد؟
وقتی یک برچسب به یک پست اضافه می کنید، این پست به آرشیو این برچسب اضافه شده است. برای مثال، ما یک صفحه برچسب برای جستجوی کلمه کلیدی داریم. وقتی یک برچسب ” جستجوی کلمه کلیدی” را به این پست اضافه می کنیم، آن به آرشیو اضافه می شود. این، البته بسیار مفید است: کسانی که پست های کلمه کلیدی را جستجو می کنند می توانند به راحتی آن را پیدا کنند.
وقتی یک برچسب را به یک پست اضافه می کنید که قبلا مورد استفاده قرار نگرفته است، وردپرس به طور خودکار یک آرشیو برچسب ایجاد می کند. اگر به طور آزادانه برچسب بگذارید، ۱۰ تا ۲۰ برچسب برای هر پست، هر یک از آنها برای هر پست منحصر بفرد است، شما صفحات آرشیو زیادی را ایجاد می کنید. اگر هر کدام از این صفحات آرشیو فقط یک یا دو پست دارند، آنها خیلی مفید نیستند. در حقیقت، ما تعداد زیادی سایت مشاهده کردیم که بیش از حد صفحات برچسب دارند که توسط به روز رسانی الگوریتم پاندای گوگل ضربه می خورند.
نتیجه گیری: شما نباید بیش از حد برچسب به یک پست اضافه کنید. نباید از برچسب هایی که مرتبط با پست فعلی شما و هیچ کدام از پست های شما نیستند استفاده کنید. پس چگونه برچسب ها را انتخاب کنیم؟
برچسب زدن درست پست ها : چگونه برچسب ها را انتخاب کنیم
هنگامی که در حال برنامه ریزی پست های وبلاگ خود هستید، احتمالاً قالب های قوی دارید. این قالب ها احتمالاً بهترین برچسب های شما هستند.
سئوالی که باید از خود بپرسید عبارتند از:
کدامیک از پست های دیگر در این وبلاگ با این پست مرتبط است؟
کدامیک از برچسب های سایر پست ها (باید وجود داشته باشد و در نظر گرفته شود ) بهترین ارتباط را توضیح می دهند؟
آیا این بهترین انتخاب کلمه کلیدی برای این موضوع است؟
شما نباید برچسب ها را مرتب کنید، آنها باید کلمات یا عبارات موجود باشند. واژه هایی که مردم در حال جستجو هستند. می توانید از افزونه های موجود استفاده کنید تا محتوای شما به دقت مورد بررسی قرار گیرد و به شما گفته شود برای بهبود محتوا چه کارهایی انجام دهید.
علاوه بر این شما می توانید تصویر فیس بوک و توییتر و توضیحات مربوط به آنها را برای اشتراک گذاری در صفحه برچسب خود قرار دهید. در سئو یواست پرمیوم می توانید حتی ببینید که چه زمانی به اشتراک گذاشته می شود:
چطور می توانیم صفحات برچسب و دسته بندی را که قبلا گفتیم بیشتر بهینه سازی کنیم، توضیحات بخش های قبلی را اینجا نمی نویسیم. چیزی که باید به یاد بیاورید این است که وقتی جستجوی کلمه کلیدی خود را انجام می دهید، در مورد چیزی که قصد دارید یک برچسب یک انتخاب درست باشد تصمیم بگیرید!
وقتی که در مورد برچسب ها تصمیم گرفتید، می توانید به سرعت در آرشیو برچسب ها نیز نگاه کنید. این کار به شما کمک خواهد کرد تا پست هایی را پیدا کنید که با پست فعلی خود به آنها لینک دهید، حتی برای بازدیدکنندگان نیز پیدا کردن محتواهای مرتبط راحت تر خواهد بود.
برچسب زدن درست پست ها : نتیجه گیری
وقتی پست وبلاگ خود را می نویسید، درباره برچسب های خود فکر کنید. ۲ ثانیه بعد از فکر کردن آن را ایجاد نکنید. بهترین چیز در مورد فکر کردن درباره برچسب ها این است که فوراً به شما کمک می کند تا پست های دیگر را برای لینک دادن به آن پیدا کنید. با برچسب گذاری موفق باشید!
موضوع : برچسب زدن درست پست ها برای کاربران و سئو به چه صورت است ؟
مطالب مرتبط:
چگونه می توان در یک فروشگاه اینترنتی جلب اعتماد مشتری کرد؟
تبدیل مشتری بالقوه به مشتری نهایی در ۳۰ ثانیه
روند نرخ تبدیل سایت را با سئـو بهبود ببخشید
افزایش بازدید سایت :۲۰ روش افزایش ترافیک سایت که نمیدانستید
10 برابر کردن ترافیک سایت فقط با تولید محتوا
برگرفته از بهترین ایده