استراتژی بازاریابی محتوایی B2B با لینکدین
استراتژی بازاریابی محتوایی B2B با لینکدین
لینکدین قدرتمندترین کانال اجتماعی در بازاریابی B2B
بدون شک ، شبکه اجتماعی لینکدین ، موثرترین و قدرتمندترین ابزار برای بازاریابی محتوا در کسب و کارهای B2B است. لینکدین به عنوان یک پلت فرم رسانه اجتماعی می تواند اعتبار دهنده کسب و کارهای B2B باشد. لینکدین سالیان بسیاری است که برای بازاریابی B2B مورد استفاده قرار می گیرد و بالاترین نرخ اثربخشی در بین رسانه های اجتماعی در بازاریابی B2B دارد.
اهمیت استفاده از لینکدین در بازاریابی B2B
لینکدین به دلیل تاثیر آگاهی بخشی از برند در بین رسانه های اجتماعی بسیار ممتاز و متمایز است. آیا سازمان شما از پتانسیل بالای لینکدین در بازاریابی استفاده می کند ؟ لینکدین مزایای منحصر به فردی برای ایجاد حداکثر بازدهی نسبت به سایر پلت فرم های رسانه های اجتماعی دارد.
هدفگیری موثرتر مخاطبان
هنگامی که شما برای کالاها و خدمات کسب و کارتان بازاریابی می کنید هیچ شبکه اجتماعی وجود ندارد که شما را با مشتریان بالقوه به صورت هدفمند مرتبط سازد. بهترین مزیت لینکدین دسترسی به هر سطحی از ساختار سازمانی شرکت ها و با هر اندازه ای است. ۶۱ میلیون کاربر لینکدین در سطح مدیران ارشد تاثیرگذار و ۴۰ میلیون کاربر در سطح تصمیم گیرنده در این پلت فرم فعال هستند. شما به هر سطحی از خریداران ویژه خود ، از مدیران ارشد گرفته تا تصمیم گیرندگان نهایی ، در لینکدین دسترسی خواهید داشت.
لینکدین توانایی ایجاد اعتماد به برند را دارد.
انتشار فعال ، مفید و سودمند مقالات یا ویدئوها بر روی لینکدین به عنوان بخشی از استراتژی محتوا بسیار مثمر ثمر می باشد. بر خلاف محتوای ایجاد شده در وب سایت ، یا کانالها ، یا خبر نامه های ایمیلی ، محتوای لینکدینی شما شانس ملاحظه و تایید توسط مدیران حرفه ای کسب و کارهای فعال در صنعت شما را خواهد داشت.
لینکدین منبعی برای تولید محتوای بهتر
لینکدین بیش از هر چیز پلت فرمی مناسب برای تولید محتوا است. شما می توانید به پژوهش های ارزشمندی به منظور اشتراک با سایر فعالان حوزه صنعت خودتان دسترسی داشته باشید.
موضوع : استراتژی بازاریابی محتوایی B2B با لینکدین
برگرفته از : Marketing Iran Talent
مطالب مرتبط :
لینکدین ، پرکاربردترین ابزار بازاریابی در میان مدیران
تاثیرگذاری بازاریابی دیجیتال بر کسب و کارها
نسل ایکس چه کسانی هستند؟
پرکاربردترین استراتژی های بازاریابی
بازاریابی تلفنی چیست؟
51 نوع استراتژی بازاریابی