چرا کسب و کار شما رشد نمی کند؟
چرا کسب و کار شما رشد نمی کند؟
حقیقتی در مورد موفقیت در کسب و کار
اخیرا در مورد این موضوع بسیار فکر کرده ام. بارها و بارها به این موضوع پی بردم که دست یابی به موفقیت در کسب و کار در گرو انجام کاری است که در آیین نامه ها بیان نشده است. این اصول برای باقی ماندن در کسب وکار ضروری است.
برای مثال باید مستقل فکر کنید.
مدل های کسب و کار سنّتی را تغییر دهید. شاید به این نتیجه برسید که لازم است قیمت برخی از خدمات یا محصولات را پایین بیاورید.
تمرکز خود را بر روی ارتقاء حس رضایتمندی مشتری قرار دهید و نه صرفا فروش کالا به آن ها.
کسب و کار خود را بر اساس یک سیستم ساده بنا نکنید بلکه لازم است گروهی متشکل از افرادی با توانایی های فردی تشکیل دهید.
با فراهم کردن تجربه ای منحصربفرد و عالی برای یک مشتری زمینه را برای اینکه وی در مورد کیفیت محصولات یا خدمات شما با دیگران صحبت کند فراهم کنید.
نظر شما در مورد ایده های مذکور چیست؟ این ایده ها پرمخاطره به نظر می رسند و دلیل پرمخاطره بودن آن ها این است بسیاری از کسب و کارهای کوچک ترجیح می دهند مسیر قابل پیش بینی در کسب و کار خود پیش بگیرند. این نوع کسب و کارها خطرپذیر نبوده و به همین دلیل تقریبا همیشه مشاغلی بی روح و پرتنش و همچنین پرچالش از لحاظ مالی هستند و هیچگونه پیشرفتی نخواهند داشت.
ایجاد یک کسب و کار کوچک بسیار عالی و موفق
واضح است که ایجاد کسب و کاری با چنین ویژگی نیازمند شجاعت و دلیری است و بسیاری از صاحبان کسب و کار به دلیل نداشتن شجاعت با پیروی از آنچه رقیبانشان انجام می دهند احساس امنیت بیشتری می کنند. در واقع صاحبان این کسب و کارها به عدم کارکرد و قابل پیش بینی بودن کسب و کار خود واقف بوده و در واقع در ذهن خود به دنبال این سبک از کسب و کار نبوده اند اما احساس امنیت می کنند.
بطور خلاصه ترس از آن ها از شکست آن ها را از دست یابی به موفقیت باز می دارد. آینده متعلق به کسانی است که خطرپذیری برای تبدیل شدن به یک کسب و کار عالی را دارند.
شیرجه زدن، غرق شدن یا شنا؟
صاحبان کسب و کار 3 گزینه پیش رو دارند:
1-شیرجه بزنند، بیاموزند و موفق شوند
2-اجازه دهند که ترس موجب غرق شدن آن ها شود
3-شنا کنند
شیرجه زدن، یادگیری و دست یابی به موفقیت: در صورت پذیرش خطر و سرمایه گذاری در مدل های جدید کسـب و کار امکان مواجهه با شکست وجود دارد. اما پس از آن صاحب کسـب و کار از آنچه رخ داده کسب تجربه کرده و باعث می شود پروژه بعدی وی شانس بیشتری برای موفقیت داشته باشد. این مدل مورد استفاده من در کسـب و کار است و باید بگویم که به خوبی کار می کند.
غرق شدن بر اثر ترس: اگر به کسب و کاری ادامه دهید که به آرامی به سوی شکست پیش می رود یا در حال تبدیل به شغلی با درآمد بسیار اندک است در نهایت غرق خواهید شد. تقریبا تمام صاحبان کسـب و کار از این مدل پیروی می کنند.
شنا کردن: اگر شجاعت به خرج داده و روی ایده هایتان سرمایه گذاری کنید و با علاقه بسیار ارزشی عظیم ایجاد کنید می توانید شنا کنید. این مدل زمانی رخ می دهد که در اولین فرصت و به درستی انجام شود. اتفاقی کم نظیر اما زیبا.
موضوع : چرا کسب و کار شما رشد نمی کند؟
مقالات مرتبط:
بهبود کسـب و کار اینترنتی با ۷ راهکار متفاوت
۳ نکته از بازاریابی دیجیتالی که کارتان را سکه می کند
۵۱ تاکتیک بازاریابی اینترنتی که به سرعت نتیجه میدهد
بازاریابی اینترنتی بد ، چه پیامدهایی دارد؟
سه راز موفقیت برای کسب درآمد از سایت
برگرفته از کسب بین