چرا مردم از ایمیلهای ارسالی شما را نادیده می گیرند؟

چرا مردم از ایمیلهای ارسالی شما را نادیده می گیرند؟
1- تیتر شما مفهوم نبوده و یا روی هدفی نادرست پافشاری میکند
برای همه ما روشن است که تیتر اولین موردی است که سبب باز شدن ایمیل شما، توسط مخاطب میگردد. توجه داشته باشید که باید در حین نوشتن تیتر دقیقا هدف نهایی خود را در ذهنتان تجسم کنید.
حتما لازم نیست که ایمیل ارسال شده، کسبوکار شما را به یک معامله نزدیک کند و یا سبب ایجاد یک قرارداد بزرگ شود؛ بلکه گاهی لازم است فقط از مخاطبان یک پاسخ مختصر دریافت کنید. همین پاسخ ساده میتواند شما را به هدف نهاییتان نزدیک کند.
برای نمونه به چند تیتر زیر توجه کنید که ثابت شده موثر واقع میشوند:
- (نام)، یک سوال کوچک ازت دارم
- ایدههایی برای (موضوعی که برای مخاطب شما از اهمیت بسیاری برخوردار است)
- سوالی در مورد (هدفی که مخاطبانتان دارند)
2- ایمیل خود را در زمانی نامناسب ارسال میکنید
اکثر ایمیلهای کسبوکارها در ساعات کاری و در روزهای غیر تعطیل ارسال میگردند؛ ولی نمودار زیر که بر اساس تحقیقات Side Kick منتشر شده، نشان میدهد که در سال 2014 بیشترین تعداد ایمیل در آخر هفتهها باز شده و در روزهای اول هفته کمتر ایمیلها، نسبت به آخر هفته کلیک خوردهاند. شاید این آمار برای کشور ما صحیح نباشد؛ اما کسبوکارها میتوانند یک تعادلی در این میان ایجاد کنند.
3-استفاده از نام فرستندهای که عمومی به نظر میآید
در تحقیقاتی که توسط چندین آژانس تبلیغاتی صورت گرفته، مشخص شده است که استفاده از نام فرستند خاص میتواند حدود 3 درصد نرخ کلیک خوردی (Click – Through Rate) را افزایش دهد.
برای نمونه:
نام فرستنده عمومی: شرکت X
نام فرستنده خاص: نام و نام خانوادگی فردی از شرکت X
موضوع : چرا مردم از ایمیلهای ارسالی شما را نادیده می گیرند؟
مطالب مرتبط :
ایمیل مارکتینگ - افزایش فروش با بازاریابی ایمیلی
5 استراتژی مورد نیاز کارآفرینان در بازاریابی اینترنتی
این کتاب شما را یک فروشنده حرفه ای خواهد کرد!
روش صحیح ارسال ایمیل به مشتریان
برگرفته از بهترین ایده