چرا تولید محتوا اکسیژن وب سایت است ؟

چرا تولید محتوا اکسیژن وب سایت است ؟
شباهت محتوا با اکسیژن
اگر برای مدتی اکسیژن به بدن ما نرسد، حالت خفگی به ما دست می دهد، مغزمان به حالت مردن میرسد، بدنمان کرخت می شود و در انتها خواهیم مرد، حتی اگر دوباره به ما اکسیژن برسد و ما دوباره به زندگی برگردیم احتمال صدمات مغزی و سایر صدمات زیاد خواهد بود.
حالا یک وب سایت را در نظر بگیرید که محتوای مناسبی ندارد و اصلا به روزرسانی نمیشود، این را به راحتی به شما خواهم گفت، این وب سایت مرده است، زیرا وب سایتی که محتوای قوی نداشته باشد و به اندازه کافی به روز رسانی نشود، نمی تواند با دیگران ارتباط برقرار کند.
افراد می آیند تا از محتوای شما تغذیه کنند و به دنبال آن به شما سودی برسانند، حالا این سود ممکن است هر چیزی باشد، حتی یک نظر سودمند، اما زمانیکه شما محتوایی برای عرضه ندارید، درست مانند انسانی هستید که هیچ اکسیژنی برای ادامه حیات ندارید، بنابراین به زودی وب سایت شما هم خواهد مرد، حتی به حدی خواهید رسید که دیگر وب سایت را رها می کنید و به زودی اعتبار هاست و دامنه آن هم تمام می شود (مرگ کامل و دفن جسد).
تولید محتوا یعنی زندگی
حالا اگر وب سایت شما محتوای مناسبی داشته باشد، همچنین به صورت منظم به روزرسانی شود، دقیقا هر شخصی که وارد وب سایت شما می شود، متوجه خواهد شد که شما زنده هستید و در حال برقراری ارتباط به کاربران، یکی از عوامل بسیار مهم که باعث می شود افراد درباره وب سایت شما دید مثبتی داشته باشند، تولید محتوای منظم و با کیفیت می باشد.
البته محتوای شما باید به اندازه کافی مفید و جذاب باشد، البته در محصول استاد تولید محتوای جذاب شوید به صورت کامل شیوه های تولید محتوای با کیفیت و نحوه نگارش و بسیاری موارد دیگر را آموزش داده ایم، اما این نکته را همیشه در نظر داشته باشد که محتوای شما باید از کیفیت کافی نیز برخوردار باشد.
همچنین اگر محتوای شما اصیل و مفید باشد، دیگران شما را به عنوان یک متخصص در حوزه کاری تان خواهند شناخت، حالا چه یک فروشگاه موبایل داشته باشید، چه یک وب سایت در زمینه آموزش برنامه نویسی و چه وب سایتی با خدمات خاص، در هر صورت تولید محتوا این اثر را خواهد داشت و همین مورد یکی از عوامل افزایش فروش شما می باشد.
بنابراین محتوا درست مانند اکسیژن، وب سایت شما را زنده نشان خواهد داد و همچنین یک زندگی را ایجاد خواهد کرد، زیرا کاربران با مراجعه به وب سایت شما، از مطالب و محتوای شما تغذیه خواهند کرد و در اینجا یک حالت برد، برد به وجود می آید، زیرا هم مخاطب به اطلاعات مفید دسترسی پیدا می کند و هم شما می توانید به هدف خودتان دست پیدا کنید ( افزایش فروش، افزایش تعداد کاربران و ….)
تولید محتوا و موتورهای جستجو
موتورهای جستجو عاشق محتوای مفید هستند، محتوایی که بتواند پاسخ سوالات کاربران را بدهد، اگر محتوای شما به اندازه کافی مفید، جذاب و اصیل باشد موتورهای جستجو عاشق این موضوع خواهند شد. بنابراین محتوا برای موتورهای جستجو نیز بسیار مهم می باشد. البته درباره این موضوع در محصول استاد تولید محتوای جذاب شوید آموزش هایی را ارئه داده ایم.
بنابراین محتوایی تولید کنید تا پاسخ سوالات و ابهامات کاربران و مخاطبان وب سایت شما باشد، همچنین فقط جهت رفع تکلیف محتوا تولید نکنید، زیرا به این شکل محتوا و وب سایت شما ضعیف خواهد شد.
حرف آخر
سعی کنید از همین امروز برای وب سایت خود محتوا تولید کنید، مهم نیست شما یک فروشگاه اینترنتی دارید، یک فروشگاه اینترنتی نیز می تواند کمی صفحات محصول خود را قویتر کند و محتوای بهتری در آن صفحات بنویسد و یا می تواند زیر مجموعه وب سایت خود شاخه ای را به نامه blog ایجاد کند و در آنجا تولید محتوا نماید، وب سایت های دیگر که برای قرار دادن محتوا در وب سایت مشکل خاصی نخواند داشت، تولید محتوا کنید تا اکسیژن کافی به کسب و کار اینترنتی شما منتقل شود و به حیات خود ادامه دهید.
موضوع : چرا تولید محتوا اکسیژن وب سایت است ؟
مطالب مرتبط:
انواع محـتوا در بازاریابی محتوا چیست؟
هوش مصنوعی و آغاز عصری جدید در تولید محـتوا
۷ نکته درباره بازاریابی محـتوا
تولید محـتوا در شبکههای اجتماعی ، برای جذب مشتری
نجات یک تجارت ورشکسته با بازاریابی محتوا !
ایدههایی برای تولید محـتوای ویدیویی
برگرفته از فکر آبی