منظور از برند سازی اخلاقی دربازاریابی کسب و کار چیست؟

منظور از برند سازی اخلاقی دربازاریابی کسب و کار چیست؟
نگاه انتقادی مصرف کنندگان به برند ها
با این حال ، از منظر بازاریابی ، کسب و کارها وارد عصر جدیدی از موشکافی فزآینده شده ایم. امروزه، مصرف کنندگان در مورد برندها با نگاهی انتقادی قضاوت می کنند. در صورتی که سازمانی بر حفظ ارزش ها و مسائل خلاقی توجه نداشته باشند ، سریعاً توسط مصرف کنندگان مورد فراخوانی قرار داده می شوند. اخیراً ، مدیران شرکت هایی مانند فیس بوک و مایکروسافت با واکنش شدید مصرف کنندگان به خاطر جدا نمودن کودکان از والدین شان مواجه شده اند.
مقاله پیشنهادی : بازاریابی همراه برند سازی وتبلیغات
کاهش اعتماد به برندها
بر اساس گزارش Edelman 2018 ، در طول سال گذشته ، اعتماد کلی به موسسات در ایالات متحده به میزان ۹ امتیاز کاهش یافته است. ۶۳% از مصرف کنندگان شهرت خوب یک برند را در آزمایش یک محصول موثر می دانند. اما در صورتی که اعتماد خود را از دست دهند بدون در نظر گرفتن شهرت برند در خرید خود تجدید نظر خواهند نمود. در دنیای رقابتی امروز ، که گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد ، مصرف کنندگان به ارزش های برند بیشتر تاکید دارند تا شهرت برند.
برند سازی اخلاقی را جدی بگیرید !!!
مصرف کنندگان می خواهند بدانند آیا برندها بیش از آنکه به سود خود فکر کنند ، آیا به جامعه خود می اندیشند. بازاریابان در این فضای پیچیده در این موضوع هم عقیده اند که اقدامات کنونی برندها بایستی در جهت توجه به جامعه و ارزشها باشد.
مقاله پیشنهادی : برند سازی احساسی چیست ؟
نکات مهم در برندسازی اخلاقی
دروغ نفروشید : به فعالیت های مبتنی بر اخلاق متعهد باشید
ارزشهای کسب و کارتان را مشخصاً بیان کنید
فعالیت های تبلیغاتی واقع گرایانه و به دور از تناقض ارائه دهید
به تعهدات برندتان پایبند باشید
قیمت گذاری مبتنی بر ارزش را در برنامه بازاریابی تان قرار دهید
در کمپین های بازاریابی تان به فعالیت های اجتماعی توجه نمایید
موضوع : منظور از برند سازی اخلاقی دربازاریابی کسب و کار چیست؟
برگرفته از Marketing Iran Talent
مطالب مرتبط :
برندینگ شهری ، فقط تجاری سازی نیست
ارزش ویژه برند چیست ؟