قانون هایی برای بازاریابی در رسانه های اجتماعی
قانون هایی برای بازاریابی در رسانه های اجتماعی
موفقیت با بازاریابی محتوا و رسانه اجتماعی مستلزم آن است که بیشتر گوش دهید و کمتر صحبت کنید. محتوای آنلاین مخاطب خود را بخوانید و در گفتوگوها شرکت کنید تا متوجه شوید که چه چیزهایی برای آنها مهم هستند.
بهتر است در یک زمینه تخصص داشته باشید به جای اینکه خود را یک آچار فرانسه بدانید. یک راهبرد بازاریابی رسانه اجتماعی و محتوای متمرکز شانس بیشتری برای موفقیت دارد.
کیفیت مهمتر از کمیت است. بهتر است 1000اتصال آنلاین داشته باشید که محتوای شما را میخوانند، به اشتراک میگذارند یا درباره آنها صحبت میکنند تا اینکه ۱۰هزار مخاطب شما بعد از اولین ارتباط محو شوند.
موفقیت در این حوزه یکشبه رخ نمیدهد. باید صبور باشید.
اشتراکگذاری و بحث درباره محتوای شما راههای جدیدی را برای موتورهای جستوجو باز میکند تا آن را در جستوجوی کلیدواژه بیابند. در نتیجه مخاطب شما افزایش خواهد یافت.
زمانی را صرف تاثیرگذاران آنلاین در بازار خود کنید که مخاطبان با کیفیت دارند و احتمالاً به محصولات، خدمات و کسبوکار شما علاقه دارند. با این افراد در تماس باشید و روی ایجاد روابط با آنها کار کنید.
اگر تمام زمان خود را صرف وب اجتماعی کنید تا به طور مستقیم محصولات و خدمات خود را تبلیغ کنید، مردم گوش نخواهند داد. باید به ارزش گفتوگو بیفزایید. کمتر روی مکالمات تمرکز کنید و بیشتر روی ایجاد محتوای مناسب و ایجاد رابطه با تاثیرگذاران آنلاین متمرکز شوید.
ایجاد روابط یکی از مهمترین بخشهای موفقیت در بازاریابی رسانه اجتماعی است، بنابراین همیشه به هر فردی که نزد شما میآید، اعم از حضوری و آنلاین، توجه کنید.
موضوع : قانون هایی برای بازاریابی در رسانه های اجتماعی
مطالب مرتبط :
استفاده از بازاریابی دیجیتال در رسانه های اجتماعی
درباره بازاریابی رسانه های اجتماعی در سال 2019 بدانید
۶ اشتباه رسانه های اجتماعی و راهکارهایی برای مقابله با آنها
درباره بازاریابی دیجیتال بدانید
راهنما ابتدایی جامع بازاریابی دیجیتال
برگرفته از شنبه