رونـد بازاریابی چه گرایش های اصلی در سال 2019 دارد ؟

رونـد بازاریابی چه گرایش های اصلی در سال 2019 دارد ؟
رونـد بازاریابی در سال ۲۰۱۹
گرایش های اصلی که روند بازاریابی را در سال ۲۰۱۹ به شدت تحت تأثیر قرار خواهد داد

اثربخشی بر کارایی غالب میشود
این پیش بینی شاید طرز تفکری پرطرفدارتر نسبت به تفکری باشد که ریشه در واقعیت دارد، اما نشانه هایی وجود دارد که نشان میدهد رونـد بازاریابی در سال ۲۰۱۹ این امکان را خواهد داشت که تجارت را از بازدهی صِرف به سمت کارایی پیش ببرد.
گروههای تجاری در رونـد بازاریابی خود، دیگر از مشتری مداری سخن نمی گویند
شرکتهای تجاری اغلب دم از مشتریمداری میزنند اما در واقعیت هستۀ اصلی این شرکتها اینچنین نمیباشد.
زمان قانونهای مندرآوردی رسانه های اجتماعی به پایان رسیده است
در دنیای نقض اطلاعات و اخبار جعلی، غولهای رسانهای برای فرار از قوانین سنگین ۱۲ ماه آینده مجبور خواهند بود مسئولیتهای سنگین تری را در انجمن های خود بر عهده بگیرند.
مقاله بازاریابی پیشنهادی : ابداعات شرکت های تجاری در سال 2019
نمایندگیهای مورد تهاجم همه جانبه
آیا سال ۲۰۱۹ میتواند سالی باشد که در آن الگوی نمایندگی در نهایت به نسخۀ قرن ۲۱ بهروزرسانی میشود؟ اگر شکایتهای مکرر در مورد قیمت بالا و وقتگیر بودن بازار را به کناری بگذاریم، رشد فزاینده مراجعات هم امروزه خسارات زیادی را به بار آورده است.
ابداعات، سریعتر و انعطافپذیرتر خواهند شد
در سال ۲۰۱۹ نیاز به ابداعات، سریعتر و انفعالی تر و حتی کاملتر خواهد شد. برخی شرکتها به اهمیت سرعت پی برده اند و در حال تکمیل فرآیندهای ابداعی ساده تر و دلپسندتر هستند، اما انتظار میرود در سال آینده در رونـد بازاریابی، شاهد اجرای انبوهی از این دست اقدامات باشیم.
گروههای تجاری خطر بی طرف ماندن را می فهمند
موضع گیری در برابر مسئلۀ دو قطبی سازی میتواند برای تجارت خطرساز باشد (برای نمونه کافی است نگاهی بیندازید به عکس العملهای تفرقه انداز نسبت به آگهی نایک کولین کپرنیک). اما با اعتماد مصرف کننده به محصولات شرکتهای تجاری، برخی به این نتیجه رسیده اند که در واقع، این کار در درازمدت، مخاطره آمیزتر از بیطرف ماندن است.
(NLP) قدرت چت باتها و صدا را ارتقا بخشیده است.
طولی نمی کشد که شاهد رسیدن فرایند زبان طبیعی (NLP) به مراحل پیشرفته در سال ۲۰۱۹ باشیم که در نهایت تولید برنامه های پیچیده تر را امکانپذیر و جذابتر می نماید. این نه فقط مرهون چت باتها بلکه مرهون دیگر فناوری نویدبخش کلان، اما تا به اینجا ناامیدکننده به نام دستیار صدا است.

بازاریابها آیندۀ کار را تخمین میزنند
بازاریابها فرصتهای کار کردن انعطافپذیر را همزمان با دنبال کردن پروژه های چندگانه پیشنهادی به منظور سرعت بخشیدن به پیشرفت حرفهایشان میپذیرند. درواقع دررونـد بازاریابی آنها اشتیاق برای کار انعطافپذیر، انکارناپذیر است.

شرکتهای تجاری باید در نهایت برنامههای برکسیت خود را عملی سازند.
۲۹ مارس ۲۰۱۹ در قانون به عنوان تاریخ (هنگامیکه برکسیت به طور خودکار به وقوع خواهد پیوست) قرار داده شده است. دیگر در رونـد بازاریابی شرکت های تجاری، انتظار برای آنچه اتفاق می افتد مهم نیست. برنامه ها و طرحهای محتمل الوقوع بایستی هم اکنوم اجرایی شوند، در غیر این صورت در موقعیتی نخواهند بود که بر اساس سلسله وقایعی که رخ میدهد عمل نمایند.
موضوع : رونـد بازاریابی چه گرایش های اصلی در سال 2019 دارد ؟
برگرفته از : Marketing iran Talent
مطالب مرتبط :
بازاریابی و فروش کنارهم
51 نوع استراتژی بازاریابی
تفاوت بازاریابی و فروش
بهبود کسب و کار اینترنتی با ۷ راهکار متفاوت
۳ نکته از بازاریابی دیجیتالی که کارتان را سکه می کند
۵۱ تاکتیک بازاریابی اینترنتی که به سرعت نتیجه میدهد
بازاریابی اینترنتی بد ، چه پیامدهایی دارد؟
سه راز موفقیت برای کسب درآمد از سایت