روش مک دونالدز و کمک به تکنولوژی

روش مک دونالدز و کمک به تکنولوژی
این برند فست فود در ایالات متحده مشغول آزمایش شیوه های تحویل غذا می باشد. Business Insider در دسامبر سال گذشته گزارش داد که مک دونالدز در حال همکاری با UberEATS برای تحویل غذا به مصرف کنندگان اُرلاندو، تامپا و میامی است.
بازار تحویل غذا
بازار تحویل غذا، با وجود کسب وکارهای مانند Deliveroo و UberEATS (شرکت های سفارش آنلاین غذا) و ادعای کسب سهم قابل توجهی از بازار، در حال رشد و توسعه است. بین سالهای ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵، بازار بریتانیا در حوزه تحویل غذای آماده و مواد غذایی، رشد ۷/۴ درصدی معادل ۷/۶ میلیارد پوندی را تجربه کرده است. (منبع : Euromonitor)
با توجه به آنچه بیان شد، مک دونالدز در حال برنامه ریزی برای سرمایه گذاری بیشتر در فنآوری آینده و افزودن ویژگی ها و قابلیت های جدید در برنامه تلفن همراه (app) خود می باشد. این برند برنامه تلفن همراه خود را در سال ۲۰۱۵ در ایالات متحده راه اندازی نمود که ۱۸ میلیون بار این برنامه دانلود شده و ۱۱ میلیون کاربر در آن ثبت نام کرده اند.
مک دونالدز در حال کار بر روی عناصری مانند، سفارش و پرداخت از طریق برنامه موبایل یا اینترنت است. اگر چه زمانی که این برند پا به این عرصه نهاد با پتانسیل عظیمی از مدیریت ارتباط با مشتری و طرح های وفاداری رو به رو شد که به اذعان خودشان فاصله بسیاری با رقبای خود داشتند. مک دونادز به دنبال بهترین شیوه درک مشتری است و تمرکز خود را بر سهولت و سادگی سفارش و پرداخت و اجرا و پیاده سازی سیستم های پاداش قرار داده است.
موضوع : روش مک دونالدز و کمک به تکنولوژی
منبع : Marketing Week
برگرفته از : Marketing Iran Talent
مطالب مرتبط :
چگونه تکنولوژی می تواند شما را در خطر قرار دهد؟
تکنولوژی های پیشرفته خودروهای نظامی دارپا
تکنولوژی هایی که به نوستالژی بدل شدند!
برترین تکنولوژیهای سال 2019