رنگ در شبکه های اجتماعی

رنگ در شبکه های اجتماعی
همیشه به رنگها به چشم همراهان همیشگی و واقعی خود نگاه کنید و از آنها غافل نشوید. نگذارید تا رنگها روی دنیای مجازی شما نقش بازی کنند و شما به چشم یک شانس و اقبال به آن نگاه کنید. گاهی پیش میآید که ما نمیدانیم چرا یک عکس لایک بیشتری گرفته است و عکسی دیگر با اقبال کمتری روبهرو شده. برای رسیدن به این مورد، بهترین کاری که میتوانید انجام دهید، این است که از پیش موارد مربوط به رنگ را بخوانید و مدنظر قرار دهید. بدانید که چه رنگی چه تاثیری میگذارد و تم موردنظر شما چطور در این میان نقش بازی میکند. دانستن این موارد به کمک شما میآید تا از میزان شانس و اقبال کم کنید و به دانایی خود اضافه کنید. بهتر است یادتان باشد در صفحه فیسبوک یا توییتر که با پسزمینه آبیرنگ در اختیار شما قرار میگیرد، رنگهای متضاد توجه بیشتری را جلب میکنند. همانطور که میتوانید در اینستاگرام از رنگهای متفاوتتر اما همگون استفاده کنید.
هرچند در اینستاگرام دست شما بازتر است و میتوانید قدرت انتخاب بیشتری داشته باشید، در همان حال مهم است که خودتان محدودیت را بسازید تا مخاطبانتان شما را با رنگ خاصی به یاد بیاورند. اگر محصول خاصی را در شبکههای اجتماعی میفروشید، بهتر است تا پسزمینه روشن انتخاب کنید و این پسزمینه را به صورت ثابت درنظر بگیرید. در چنین وضعیتی میتوانید امیدوار باشید که مخاطب شما را با رنگ خاصی به خاطر میآورد. مثال دیگر این است که اگر شما در حال تولید ظروف هستید و ماگها و بشقابها و … را برای فروش ارائه میکنید، باید بدانید که کدام رنگ برای مخاطب شما هیجانانگیزتر است. بدانید که اگر ظرفهای نارنجی یا قرمزرنگ شما لایکهای بیشتری میآورد، میتوانید از عکسهای آنها استفاده بیشتری ببرید و وسوسه مخاطبان را بیشتر کنید. اگر مجموعه رنگارنگی دارید که مخاطب را هیجانزده میکند، از عکسهای این مجموعه رنگارنگ در پسزمینهای استفاده کنید که بیشتر به چشم میآید. حواستان باشد که رنگ موردنظر، معرف هویت شماست. به شما و محصولاتتان کمک میکند که دیده شوید. آنقدر که اگر یک روز مخاطب شما به یک فروشگاه رفت و ماگ قرمزرنگی دید، یاد شما بیفتد و دست و دلش برای خرید بلرزد و به خودش بگوید که «اما در اینستاگرام عکس یک ماگ بهتر را دیدهام.»
تم رنگی را طوری انتخاب کنید که آدمها ناگزیر به یادآوری شما شوند و هیچگاه از پیش چشمشان کنار نرود. شبیه به فیسبوک یا توییتر. ما همگی این شبکههای اجتماعی را با رنگ آبی و هیجانانگیزی که به استقبالمان میآید به یاد میآوریم و رنگ انتخابیشان، یکی از موارد هیجانانگیز در تاثیرگذاریشان به حساب میآید. شما نیز از چنین مورد سادهای به نفع خودتان استفاده کنید تا در شبکههای مجازی و دنیای آنلاین بیشتر به چشم بیایید و خاطرهانگیز در ذهنها باقی بماند.
موضوع : رنگ در شبکه های اجتماعی
مقالات مرتبط:
ایده های کارآفرینی : ۵۰ ایده کسب و کار برای کارآفرینان خلاق
ایده پردازی: ۲۱ راه برای یافتن ایده های تقویت کننده کسب و کار
۹ توصیه برای ایجاد یک کسب و کار موفق
۱۰ ایده کسب و کار سودآور
۹۰ ایده کسب و کار با سرمایه گذاری کم
برگرفته از شنبه