رازهای شگفت انگیز هدی بیوتی Huda Beauty
هدی کتان صاحب برند هدی بیوتی ، دختر ۱۶۶ سانتیمتری متولد ۲ اکتبر ۱۹۸۳ میلادی در اوکلاهاما آمریکا از والدینی عراقی، فشن بلاگر و گریمو و کارآفرین حوزه مد مقیم دوبی، پایتخت لاکچری گردهای خاورمیانه است که از دنیای بلاگ نویسی به عرصه فشن بلاگ راه یافت و اکنون با جادوی اینستاگرام و صنعت فشن، یکی از اینفلوئنسرهای مهم شبکه های اجتماعی در عرصه مد و لباس و طراحی استایل به شمار می رود. خلید، مونا و آلیا، برادر و خواهران هدی بیوتی در موفقیت کسب و کارش نقش بسزایی ایفا کرده اند. هدی، دانش آموخته اقتصاد دانشگاه میشیگان است، اما خیلی زود به فشن دیزاین علاقمند شد.
او مثل کیم کارداشیان و کایلی جنر و بیانسه، سلبریتی عرصه موسیقی و سینما نیست و با تحلیل های برجسته و خلاقانه خود در عرصه مد لباس توانسته راهکارهای جذابی را در اختیار میلیون ها بانو عاشق صنعت فشن قرار دهد و محصولاتش از کانسیلر و کرم پودر گرفته تا ماسکارا و مژه مصنوعی، طرفداران بسیاری در ۴ قاره جهان داشته باشد. کیم کارداشیان، ملکه سلفی بازهای اینستاگرام و یکی از ۱۰ کاربر پر بیننده اینستاگرام و صاحب برند KKW، مژه های مصنوعی هدی را استقبال کرد و مسیر پر شتاب موفقیت های هدی بیوتی طی شد.
کارخانه محصولات هدی امروزه ازپالت سایه چشم تا رژ لب مایع و کرم پودر و مژه و ناخن مصنوعی را تولید می کند و گزینه برجسته ای برای میک آپ آرتیست ها (MAKE UP ARTIST) به شمار می رود. جزییات بیشتر را برای خرید محصولات هدی بیوتی در Sephora.com دنبال کنید.
هارپر بازار، هدی بیوتی را در فهرست تاثیرگذار ترین کاربران شبکه های اجتماعی در سال ۲۰۱۷ حوزه مد دانسته و به نظر می رسد با توجه به توصیه های خلاقانه خانم هدی کتان در عرصه طراحی استایل، استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی بر اساس جنس پوست و رنگ و میمیک چهره، ۲۷ میلیون فالور او در اینستاگرام و میلیون ها کاربری که ویدیوهای پر بیننده او را در یوتیوب تماشا کرده اند، انتخاب اشتباهی نکرده اند.
هدی بیوتی بر خلاف فرشتگان ویکتوریا سکرت از آدریانا لیما تا عروس رویایی Dior (میراندا کرا) و حتی سلبریتی های مطرحی چون کیم کارداشیان، تیلور سویفت و بیانسه و کندال جنر که وارد عرصه مد شده اند، نون ظاهر و استایل خود را نمی خورد. اگر چه خیلی ها فیس او را جذاب میدانند، اما فیس جذاب، تنها عامل موفقیت و تاثیرگذاری این فشن بلاگر و فعال کسب و کار مجازی در حوزه فشن نشده است.
هدی کتان همچون کیارا فراگنی ایتالیایی (مطرح ترین فشن بلاگر جهان با ۱۳ میلیون فالور)، فعالیت خود را با وبلاگ نویسی آشنا کرد و مسیرهای موفقیت را گام به گام طی کرد تا امروزه یکی از برندهای خوش نام برای بانوان مشکل پسند و لاکچری گرد باشد. او امروزه در کنار دختر کوچولویش نورا و همسر پرتغالی الاصلش کریس گونسالو که هم دانشگاهی اش هست زندگی میکند.
گزارش امروز مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران، شما را با یکی از نام آوران جوان حوزه مد و لباس و از فعالان کارآفرینی دیجیتالی فشن آشنا میکند تا با رازهای کسب و کار هدی بیوتی بهتر آشنا شوید. با ما همراه باشید.
داستان هدی بیوتی
همانطور که در بالا اشاره کردیم، شروع فعالیت های هدی کتان عراقی قصه ما که این روزها با نورا کوچولو خودش روزگار میگذراند و در کنار همسر پرتغالی و دوست و خواهر صمیمی اش مونا، سبک زندگی دیجیتالی خودش را در اینستاگرام اطلاع رسانی میکند، از دنیای وبلاگ نویسی به حوزه مد وارد شد. او هم مثل کیارا فراگتی که بلوند سالاد را راه اندازی کرد، با سایت اطلاع رسانی انگلیسی زبان و عربی، تحلیل ها فشن دیزاین و طراحی استایل و اصول و مبانی ست کردن لباس و جادوی آرایش های خلاقانه را به سبک جذاب و ادبیات روان و شیوا در اختیار طیف گسترده ای از مخاطبانش قرار داد و خیلی زود توانست در یک بازه زمانی کوتاه، گوی سبقت را از بسیاری از رقبایش بگیرد.
بنابراین یکی از رازهای موفقیت هدی کتان را میتوان در تولید محتوای خلاقانه و چند رسانه و چند زبانه او در عرصه طراحی فشن دانست که یکی از نیازهای مهم کاربران دهکده جهانی در عرصه جامعه اطلاعاتی امروز جهان محسوب می شود. یعنی شما بتوانید، اطلاعات خوب را در حوزه مدو لباس و مقولات مرتبط با این صنعت میان رشته ای (interdisciplinary industry) با زبان ساده به کاربران انتقال دهید.
در حوزه مد، کاربران و مشتریان، اول به محصول خوب نیاز ندارند. اول به مشاوره خوب نیاز دارند. مشاوره خوب توسط یک مشاور مجرب و خلاق انجام می شود و برای کسب مشتری بیشتر، باید صبوری کرد تا نتیجه کار را مخاطبان در بلند مدت تجربه کنند. این الفبای موفقیت اینفلوئنسری (influencer) به نام هدی بیوتی است. هدی کتان، روان می نویسند. خوب توضیح می دهد و از نگاه بانوان آماتور و هم چنین حرفه ای، به موضوعات طراحی چهره و انتخاب لباس پرداخته و ارائه محصولاتش از کانسیلر و مژه مصنوعی تا کرم پودر، در واقع پاسخی است به نیازسنجی صحیح انجام شده از درخواست های مشتریان در سراسر جهان. مقوله ای که طراحان مد و صنعتگران فشن باید به آن توجه کنند.
سایت هدی بیوتی
هدی بیوتی ، پس از انکه دوره آرایشگری را در کالجی در کالیفرنیا جنوبی طی کرد، وارد دنیای جادویی word press شده و توانست با ثبت دامنه و اجازه فضا، از طریق کنترل پنل ورد پرس که این روزها، بستر اطلاع رسانی و تولید محتوای میلیون ها سایت در سراسر جهان شده است، تحلیل گری خود را در مقوله مد و لباس آغار کند. این بلاگر زیبایی قصه ما، ویدیوهای خلاقانه ای که بر اساس تجارب طراحی چهره و گریم و آرایش درست کرده بود را به اشتراک گذاشت و به صورت صادقانه، به معرفی و تحلیل محصولات فشن پرداخت.
او در یوتیوب بیش از ۳ میلیون دنبال کننده دارد که تا کنون برای هیچ فشن بلاگری مسبوق به سابقه نبوه است. هدی، استاد طراحی ابرو است و مژه های مصنوعی او طرفداران زیادی دارد. از سال ۲۰۱۰ میلادی، تولید محتوا که برگ برنده هدی بیوتی در این عرصه به شمار می رود آغاز کرد و ۳ سال بعد، برند Huda Beauty را ثبت کرد. ثبت برند، یکی از فرصت ها و الزمات مناسب برای گسترش کسب و کار است که هدی بیوتی به آن توجه شایانی نشان داد. روشی که ویکتوریا سکرت، همسر دیوید بکهام (کاپیتان افسانه ای شیاطین سرخ منچستر یونایند)، به آن اهتمام ویژه دارد و نام هر ۴ فرزند خود را ثبت رسمی کرده است.
یکی دیگر از رازهای موفقیت هدی بیوتی ، خلاقیت و استراتژی او در پیش بینی و تخمین برندها در آینده است. این برای بازیگران و فعالان مد و عموم مردم جذاب است که همواره نظرات تحلیلگران را درباره ادامه روندها و بررسی ترندها در بازه میان مدت و بلند مدت بدانند و فهم نسبی درباره آینده فشن داشته باشند. هدی بیوتی بارها اثبات کرده که پیشگوی خوبی در این حوزه بوده و به همین خاطر، مخاطبان به نظرات او اعتماد دارند. موفقیت ٰرژ مایع که برای حجیم شدن لب استفاده می شود، بازتاب خوبی در میان مشتریان برند هدی بیوتی پیدا کرد. محصولاتی چون Rose Gold و Desert Dusk را میتوان از جمله محصولات پر فروش و خلاقانه هدی کتان دانست که همچون های لاترهای هدی بیوتی ، کالکشن رنگ متنوع و پر کاربردی دارد.
خانم هدی کتان ، بخشی از معروفیت خود را مدیون محصولی خلاقانه به نام مژه مصنوعی می داند. طراحی وتولید آن کاملا توسط خود او انجام شده و چون چسب مخصوص برای استفاده آن توسط بانوان جوان وجود دارد، محبوبیت زیادی بدست آورد. در سایت ها و فروشگاه های مطرح آنلاین و غیر آنلاین، مژه های مصنوعی برند او با استقبال نسبتا خوبی همراه شده است. جزییات بیشتر را در SEPHORA.COM دنبال کنید. مژه های مصنوعی هدی بیوتی را در فهرست محصولات پر فروش برند او و هم چنین محصولات مطرح مد در خاورمیانه میدانند.
رژ لب مایع هدی بیوتی
از دیگر محصولات پر فروش هدی بیوتی میتوان به رژ لب مایع اشاره کرد که برای لاکچری گردها و بانوان جوان علاقمند به میکاپ های هیجان انگیز، گزینه خوبی محسوب می شود. در طراحی فرمولاسیون رژ لب مایع هدی بیوتی ، تنوع رنگ و دوام و اثربخشی خوب محصول را شاهد هستیم که به نسبت دیگر برندهای این حوزه، با دوام خوب و وزن سبک است.
هایلایتر هدی بیوتی
برای کسانی که عاشق HIGHLIGHTER ها هستند در طراحی چهره عروس، هایلاترهای سه بعدی هدی بیوتی یکی از گزینه های قابل توجه به شمار می رود.
هایلاترها در واقع فرصتی است برای یک آرایش بی نقص روی فونداسیون ها که چهره جذابی را برای فرم و طرح های صورت مختلف بانوان به ارمغان می آورد. هایلایترها وقتی روی استخوان گونه زده می شود به شما کمک می کند تا گونه برجسته تر داشته و جذابیت چهره شما افزایش یابد. در حال حاضر، هایلایترهای هدی بیوتی در چهار رنگ تولید و عرضه می شود.
اسم رنگ های پالت هایلایتر هدی بیوتی عبارتند از: ARCTIC GLOW, FOSTED KISS, WINTER ROSE و NORTHERN LIGHTS
پالت سایه چشم رز گلد
یکی از محصولات پر جستجو و پر فروش هدی بیوتی علاوه بر مژه مصنوعی، سایه چشم هدی بیوتی است که فروش خوبی را در خاورمیانه و اروپا تجربه کرده است. این پالت سایه چشم با تنوع رنگ ۱۸ تایی به شما کمک می کند تا انواع و اقسام سایه ها و ترکیب ها را برای چشم خود متناسب با میمیک چهره و نوع استایل و کاربرد لباس خود در اختیار داشته و از جشنواره سایه های ترکیبی مات و براق و صدفی برای خوشگل تر شدن استفاده کنید. گیرایی چشم با پالت سایه هدی بیوتی توسط فشن بلاگرهای مختلفی مورد تایید قرار گرفته است.
ادامه دارد ...
رازهای شگفت انگیز هدی بیوتی Huda Beauty
مطالب مرتبط:
مضرات لوازم آرایشی و بهداشتی
برند اوان ؛ برند لوکس لوازم آرایشی آمریکایی | اختصاصی
کیف لوازم آرایش و لوازم ضروری آن
برند برتر و پرفروش لوازم آرایشی میبیلین نیویورک
لوازم آرایش ایزادورا ، معرفی برند سوئدی Isadora
لوازم آرایش برای نو عروس ها