درباره محتوای پایه چه می دانید ؟

درباره محتوای پایه چه می دانید ؟
محتوای پایه در سایت شما محتواهایی هستند که در وب سایت خود بیشتر به آنها افتخار می کنید. این نوع مقالات کسب و کار شما را منعکس می کنند، مقالاتی هستند که به خوبی نوشته شده اند و وظیفه ای را برای ارسال دارند (مثلاً وظیفه دارند کسب و کار شما را معرفی کنند). این ها مقالاتی هستند که می خواهید رتبه بالاتری در موتورهای جستجو داشته باشند. مقالات پایه معمولاً توضیح می دهند، این مقالات بینش های مختلف از پست های مختلف وبلاگ را ترکیب می کند.
در اینجا من همه چیز را درباره محتوای پایه توضیح خواهم داد. به شما خواهم گفت محتوای پایه چیست و چرا برای سئو مهم است. چگونه این محتویات را بنویسیم و چگونه از پست های خود به مقالات پایه لینک دهیم.
کدام مقاله ها پایه هستند؟
مقالات پایه (cornerstone) را به دقت انتخاب کنید. درباره چهار یا پنج صفحه ای که دوست دارید هر کسی وقتی برای بار اول وارد سایت شما می شود آن را بخواند فکر کنید. این مقالات باید پایه سایت شما باشد. کدام مقالات بیشترین ارزش را برای شما دارند؟ کدام مقالات کامل تر و معتبر تر هستند؟ باید مقالات پایه ای را که می نویسید شامل کلمات کلیدی باشد که می خواهید قطعاً رتبه بندی شود.
سئو یواست از شما می پرسد که مقاله ای را که نوشته اید مقاله پایه است یا نه ؟ با علامت گذاری مقالات به عنوان مقاله پایه، سئو یواست می تواند به شما کمک کند تا ساختار سازنده ای از لینک های داخلی را ایجاد کنید.

طبق چیزی که در عکس نشان داده شده است شما می توانید تعیین کنید که آیا می خواهید مقاله محتوای پایه باشد یا نه
علامت گذاری یک مقاله به عنوان مقاله پایه، به شما این امکان را می دهد تا یک لیست از این مقالات را در مرور کلی پست خود ایجاد کنید، پس به راحتی می توانید روی بهتر کردن آنها کار کنید. و، مهمتر از همه، ابزار پیشنهاد لینک در سئو یواست پرمیوم اولویت بیشتر را به مقالاتی می دهد که شما آنها را به عنوان مقالات پایه علامت گذاری می کنید. به این ترتیب، هرگز فراموش نکنید که اگر درباره چیزی مرتبط با آن می نویسید به بهترین مقاله خود با یک موضوع خاص لینک دهید.
اگر وب سایت شما بزرگ باشد، مقالات پایه بیشتری را نسبت به یک سایت کوچک خواهید داشت. شما احتمالاً درباره بیش از یک موضوع خواهید نوشت، پس مطمئن شوید که در هر دسته یک مقاله پایه انتخاب کنید.
چرا مقالات پایه برای سئو مهم هستند؟
محتوای پایه در استراتژی سئو نقش مهمی را بازی می کند. این می تواند سخت تر از رتبه بندی برای واژه های محبوب مورد جستجو باشد. یک رویکرد پایه ای می تواند به شما در یافتن واژه های جستجوی رقابتی کمک کند. اگر مقالات زیادی درباره پست های مشابه وبلاگ می نویسید، لازم است به گوگل بگویید که کدام یک مهمتر است. در غیر این صورت، شما در جایی که نتایج جستجو قرار می گیرد با محتوای خود رقابت خواهید کرد. اگر ساختار لینک دهی داخلی مناسبی را بین پست ها ایجاد کنید، به گوگل نشان خواهید داد که کدام مقاله از همه مهم تر است.
ساختار لینک دهی برای مقالات پایه
مقالات پایه باید در هرم سایت شما در بالاترین نقطه ظاهر شوند. در حالت ایده آل، وقتی کسی وارد صفحه اصلی شما می شود می تواند خود را به مقالات پایه برساند. شما باید همه پست های دیگر درباره موضوعات مشابه را به این مقاله خاص لینک دهید. در ادامه، پست های جدیدی را خواهید نوشت که بر زوایای جدید موضوع مقاله پایه تمرکز دارد. هر کدام از موضوعات موجود در مقاله پایه شما را به مقاله پایه اصلی لینک می دهد. این چنین ساختار لینک دهی داخلی شانس رتبه بندی محتوای پایه را در گوگل افزایش خواهد داد.
بهینه سازی مقالات پایه با سئو یواست
سئو یواست ابزارهای واقعاً خوبی را به شما ارائه می دهد که به شما کمک می کند تا محتوای پایه را بهینه سازی کنید. ما شمارنده لینک متن را پیشنهاد می دهیم، یک آنالیز خاص محتوای پایه و در پرمیوم حتی لینک های داخلی هم پیشنهاد داده می شود. که در آن مقالات پایه بر پست های دیگر غلبه دارند.
شمارنده لینک متن
با سئو یواست شما می توانید مقاله پایه خود را در مرور پست فیلتر کنید و ببینید یک پست چه تعداد لینک داخلی دریافت می کند و چه تعداد پست به آن لینک می شود. این شمارنده لینک متن بسیار مفید است، زیرا در یک نگاه می توانید ببینید که آیا محتوای پایه شما لینک های کافی از سایر پست های مرتبط دریافت می کند یا نه:
اگر بر روی مقالات پایه خود در مرور کلی پست خود کلیک کنید تمام مقاله های پایه خود را مشاهده خواهید کرد، سئو و نمره خوانایی آنها را می بینید، و پست هایی که اغلب با آنها مرتبط هستند را خواهید دید.
آنالیز پایه
اگر واقعاً می خواهید مقالات پایه عالی درست کنید، لازم است که یک آنالیز محتوای خاص برای مقالات پایه داشته باشید. اگر محتوای خود را به عنوان مقاله پایه علامت گذاری کنید آنالیز سئو و خوانایی متن سخت تر و جدی تر از وقتی که آنالیز معمولی است، انجام خواهد شد. به طوری که شما می خواهید مقاله طولانی تر باشد، یک محتوای عالی داشته باشید، خواننده ها به آن توجه کنند و رتبه بالاتری هم داشته باشید.
پیشنهادات لینک دهی داخلی
در سئو یواست پرمیوم قابلیت لینک دهی داخلی ارائه می شود. متن نوشته شده آنالیز می شود و از کلمات برجسته در متن استفاده می شود تا تعیین شود کدام مقالات موضوعات مشابه دارند. این ها مقالاتی هستند که باید به آنها لینک داشته باشید. مقالات پایه به شدت در مورد پیشنهادات لینک های داخلی محاسبه و بررسی می شوند. آنها اهمیت بیشتری دارند و ارزش بالاتری را دریافت خواهند کرد. برای اینکه این نوع مقالات بیشتر دیده شوند و حجم بالایی از ترافیک را داشته باشند، مقالات پایه در بالای لیست پیشنهادات لینک دهی داخلی قرار داده شده است. این باعث می شود تا به راحتی بتوانید به مقالات حساس لینک دهید.
نوع محتوای صفحات پایه
محتوای پایه باید همشه صفحات محتوا باشند. این می تواند یک پست وبلاگ باشد، اما شما می توانید یک صفحه از آن درست کنید. محتوا باید به طور مرتب به روز شود. مقالات پایه باید توضیح دهند، پس باید قطعاً مقالات آموزنده باشد. در مقالات پایه شما، هدف شما باید رتبه بندی برای رقابت بیشتر کلمات کلیدی باشد.
مقالات پایه اغلب طولانی هستند. همه چیز که در مورد یک موضوع خاص مهم است باید در مقاله پایه شما پوشش داده شود. برای نوشتن، مهارت نوشتاری کمی نیاز خواهید داشت. مقالات طولانی معمولاً برای خواندن سخت هستند، مخصوصاً از روی صفحه نمایش. مطمئن شوید که از عنوان های کافی استفاده می کنید. یک ایندکس در ابتدای هر مقاله طولانی نیز ایده خوبی است.
5 گام به سوی رویکرد پایه ای عملگرا
به طور ایده آل، شما باید در مورد کلمات کلیدی تحقیقات گسترده ای داشته باشید. پس از آن، واقعاً می توانید مقالات پایه عالی، طولانی، آموزنده ، و بسیار زیبا بنویسید. اما اگر وقت زیادی نداشتید چه ؟ و اگر قبلاً چندین مقاله نوشته اید چه ؟ این 5 مرحله را دنبال کنید تا محتوای پایه خیلی عالی بنویسید.
مرحله 1 : در مورد کلمات کلیدی خود فکر کنید
باید کلمات کلیدی ضروری که می خواهید رتبه بندی کنید را تعیین کنید. مقالات پایه شما باید برای ‘head’ یا همان قسمت سر هرم بهینه سازی شوند یا اینکه از کلمات کلیدی که بیشتر رقابتی هستند استفاده کنید.
مرحله 2 : بهترین پست را انتخاب کنید
به پست هایی بروید که برای کلمات کلیدی بهینه سازی شده اند و مهم ترین کلمات کلیدی را در بر می گیرند. فکر می کنید کدام پست بهترین است؟ این پست برای شما پایه خواهد بود!
مرحله 3: آن را بازنویسی کنید
مقاله پایه خود را بازنویسی کنید. آن را عالی و با سئو سازگار (SEO-friendly) کنید. آن را گسترش دهید و مطمئن شوید که کاملاً به روز است. شما باید این مقاله را بازنویسی کنید و گسترش دهید.
مرحله 4: پست های دیگر خود را در انواع مختلف بهینه سازی کنید
پست های دیگر وبلاگ را درباره موضوع مشابه بهینه سازی کنید. انواعی را که در پائین هرم قرار دارند را با کلمات کلیدی قسمت سر هرم که همان مقاله پایه است بهینه سازی کنید.
مرحله 5: از قسمت پائین هرم به قسمت بالای هرم لینک دهید
شما باید به گوگل بگوئید که مقاله پایه جدید شما مهم ترین مقاله در سایت شما است. فراموش نکنید که از همه مقاله های پائین هرم به مقاله پایه لینک دهید!
طرح یواست برای محتوای پایه
ساختار سایت برای سئو مهم است. داشتن یک ساختار سایت جامع به این معنی است که هم موتورهای جستجو و هم بازدید کنندگان می توانند به راحتی به سایت شما هدایت شوند و آنچه را که می خواهند پیدا کنند. در یواست ویژگی هایی وجود دارد که ساختار وب سایت شما را بهبود می بخشد.
موضوع : درباره محتوای پایه چه می دانید ؟
مقالات مرتبط:
بهبود کسب و کار اینترنتی با ۷ راهکار متفاوت
۳ نکته از بازاریابی دیجیتالی که کارتان را سکه می کند
۵۱ تاکتیک بازاریابی اینترنتی که به سرعت نتیجه میدهد
بازاریابی اینترنتی بد ، چه پیامدهایی دارد؟
سه راز موفقیت برای کسب درآمد از سایت
برگرفته از بهترین ایده