درباره سئو صفحه اصلی چه می دانید؟

درباره سئو صفحه اصلی چه می دانید؟
سئو صفحه اصلی : این خیلی واضح و روشن است که صفحه اصلی اهداف مختلفی را خدمات دهی می کند. در میان این اهداف، آن صفحه خوش آمد گویی است و راهنمای اصلی کاربران شما به سمت وب سایت شما می باشد. با این حال یک هدفی که من احساس می کنم صفحه اصلی آن را ندارد، و آن این است که برای کلمات کلیدی رتبه بندی می شود تا نام تجاری و برند شما از سایرین متمایز گردد.
سئو صفحه اصلی (homepage)
روند بهینه سازی صفحه اصلی سایت شما برای گوگل، یا هر موتورجستجوی دیگر می تواند سئوی صفحه اصلی نامیده شود. ممکن است مدیران وب نخواهند که درباره این موضوع چیزی بشوند، مخصوصا اینکه سال ها برای رتبه بندی روی صفحه اصلی خود کار کرده باشند.
اگر سایت شما به درستی راه اندازی شده است و تعداد خیلی خوبی بک لینک دارید، احتمالاً صفحه اصلی شما برای نام تجاری و برند شما از طریق دیگری رتبه بندی خواهد شد. با این حال، یک استثنا برای این قانون وجود دارد. این روزها، وب سایت های زیادی هستند که کلمات کلیدی آنها مانند موارد زیر است : غذاهای کریسمس ، رشد درختان، جوراب های با مزه. اگر نام برند شما کلمه کلیدی است که مردم آن را در گوگل جستجو می کنند ، این چیزی است که شما را متمایز می کند. وب سایت های زیادی وجود خواهند داشت که این کلمات کلیدی را هدف قرار خواهند داد، پس همه آنها ناگهان با رقابت با نام سایت شما مواجه می شوند.
همانطور که شما برای رتبه بندی صفحه تماس خود سعی نمی کنید نباید برای رتبه بندی صفحه اصلی خود تلاش کنید.
این بدان معنی است که شما نیازی به تنظیم کلمه کلیدی خاص برای این صفحات ندارید، صرف نظر از تنظیمات سئویی که انجام می دهید.
با این حال، ما باید به این موضوع توجه داشته باشیم. ما معتقدیم که SEO به طور کلی تنها زمانی کار می کند که چیزهای دیگری مانند سرعت، تجربه کاربر و رسانه های اجتماعی نیز مورد توجه قرار گیرند. و شما می توانید صفحه اصلی خود را برای آن بهینه سازی کنید.
بهینه سازی صفحه اصلی، ظاهر سئو
اگر چه شما لازم نیست که صفحه اصلی خود را برای یک کلمه کلیدی بهینه سازی کنید، هنوز کارهایی باید انجام شود
این ها چیزهایی هستند که می توانید برای بهینه سازی صفحه اصلی خود برای موارد مرتبط با SEO انجام دهید:
- اطمینان حاصل کنید که عنوان صفحه متمرکز بر نام تجاری یا محصول اصلی شما است.
- لوگوی روشن و قابل تشخیص در گوشه سمت راست بالا برای نام تجاری؛
- باید یک تماس مستقیم در عمل وجود داشته باشد که جلب توجه کند.
- ساختارمنوی خود را فراموش نکنید (!)
- ارائه کارت های OpenGraph و توییتر برای به اشتراک گذاری اجتماعی بهتر؛
- اطمینان حاصل کنید که توضیحات متا پر شده است، آن به USP ها گفته می شود و بازدید کننده را به وب سایت شما دعوت می کند؛
- تصاویر محصول دعوت می کنند، اما این صفحه نیاز به اطلاعات متنی یا یک شعار بزرگ نیز دارد.
- صفحه اصلی خود را با یک میلیون لینک درهم و بر هم نکنید. آن را متمرکز نگه دارید و منو و فوتر خود را با این لینک ها پر نکنید.
- اطلاعات تماس باید در اکثر وب سایت ها ، از جمله دکمه های شبکه های اجتماعی و شاید اشتراک خبرنامه، در دسترس باشد.
- در صورت لزوم، یک نوار جستجو ( به صورت برجسته یا به عنوان یک مورد اضافی) اضافه کنید.
این یک چک لیست کوچک است که هر صاحب وب سایت می تواند برای تجزیه و تحلیل صفحه اصلی خود استفاده کند. آیا شما به همه اینها فکر کرده اید؟
موضوع : درباره سئو صفحه اصلی چه می دانید؟
مطالب مرتبط
چگونه می توان در یک فروشگاه اینترنتی جلب اعتماد مشتری کرد؟
تبدیل مشتری بالقوه به مشتری نهایی در ۳۰ ثانیه
روند نرخ تبدیل سایت را با سئو بهبود ببخشید
افزایش بازدید سایت :۲۰ روش افزایش ترافیک سایت که نمیدانستید
10 برابر کردن ترافیک سایت فقط با تولید محتوا
برگرفته از بهترین ایده