تبلیغات کلیکی موثرتر
تبلیغات کلیکی موثرتر
این نوع تبلیغات نسبت به تبلیغات بنری ثابت یا آفلاین(بیلبورد و …) هدفمندتر هستند.
هدفمندی یکی از ابزارهای اثر بخشی است. هر برندی برای تبلیغات خود قسمتی از بازار را هدف میگیرد، اما چالش اصلی این است که دقیقاً همان بخش از بازار هدف، در معرض تبلیغات آن برند قرار گیرد. در تبلیغاتی که هدف آن ایجاد یک تأثیر خاص روی مخاطب هدف میباشد، وبسایتهای نمایشدهنده حائز اهمیت نیستند بلکه مخاطبانی که تبلیغ را میبینند، اهمیت دارند.
باید به این موضوع توجه کرد که استفاده کنندگان از این روش اغلب دچار این خطا میشوند که این حجم از ترافیک هدفمند را به صفحه اصلی وبلاگ یا وبسایت خود هدایت می کنند و شاید هیچ تلاشی برای برقراری ارتباط با آن دسته از بازدید کنندگانی که خریدی انجام ندادند نمی کنند تا به ازاء هر یک ریال هزینه شده نرخ تبدیل بازدید کننده به مشتری را برای خود افزایش دهند.
چگونه تبلیغات کلیکی موثرتر داشته باشیم؟
بنابراین اگر مشغول فروش محصولات یا خدماتی هستید، ایجاد فروش و همزمان ایجاد و توسعه یک باشگاه از مشتریان و مراجعین شما ایده خوبی است. اینها روشهایی برای ارتقاء نرخ تبدیل شما از طریق هر کمپین کلیکی و در عین حال افزایش تعداد مشترکین خودتان می باشد.
بیایید ببینیم که چگونه تبلیغات کلیکی موثرتر داشته باشیم؟
1- اولین کار ایجاد یک صفحه خاص و ویژه برای کسانی که بر روی آگهی شما کلیک کرده اند که به این صفحه “صفحه فرود” می گویند.
2- صفحه فرود علاوه بر معرفی فروش محصولات یا خدمات شما همانند یک کلید عمل کرده و از آن طریق باید خدمات یا کیفیتی را بصورت رایگان عرضه کنید، که از آن جمله می توان به یک دوره آموزشی کوتاه مدت، کتاب الکترونیک، سمینار از راه دور یا دیگر موارد مرتبط با محصول نهایی که در حال فروش آن هستید اشاره کرد. با آموزش دادن بازدید کنندگان در مورد محصول یا خدمت خودتان، آنها را در حقیقت درگیر نوعی پیچیده از فرآیند فروش ساخته و البته رابطه ای بلند و دو جانبه را با وی ایجاد کرده اید.
3- هر خدمتی که بصورت رایگان به بازدید کننده خود ارائه می دهید، باید از بستر خبرخوان یا ایمیل به دست وی برسد، تا در عین حال روش و کانال ارتباطی مناسب فراهم و حفظ شود.
4- باید همواره بصورت روشن به مخاطبین خود یادآوری کنید که علاوه بر منابع رایگانی که در اختیار وی می گذارید آنها مشترک خبرنامه هفتگی شما یا اعلان بروز رسانی وبلاگ یا سایت شما هم شوند. حتماً توجه داشته باشید که این موضوع را در زمان ارائه پیشنهاد رایگان خود بصورت جذاب و قابل توجه ارائه دهید.
تا حالا قدری از کار انجام شده است. مطمئناً تا همین جای کار تعدادی فروش داشته اید. اما سود اصلی شما از این به بعد و از طرف کسانی است که از طریق تبلیغات کلیکی و با هدایت این تبلیغات وارد سایت شما شده اند و همواره می توانند از محتوای مناسب تولید شده توسط شما بهره مند شوند.
شما هرگز قبل از یک دیدار اولیه به کسی پیشنهاد ازدواج نمی دهید. پس نباید از کسانی که در اولین برخورد وارد سایت شما شده اند انتظار خریدن محصولات و خدمات خودتان را داشته باشید.
این روش به هیچ وجه، تکنیک جدیدی به حساب نمی آید. اما این موضوع که تعداد بسیار زیادی از مردم و صاحبان سایت از آن بی بهره بوده و همواره تعداد زیادی از بازدید کنندگان را به صفحه اصلی سایت خود که بصورت متمرکز برای ایجاد ارتباط دنباله دار طراحی نشده و ارزشی واقعی به بازدید کننده ارائه نمی دهد، جای تعجب بسیار زیادی دارد.
در کشور ما نیز این مدل تبلیغات هوشمند و هدفمند در سالهای اخیر با استقبال و رشد زیادی همراه بوده و هست. یکی از شرکت های موفق و فعال در این حوزه شبکه تبلیغات (Anetwork) است.
شبکه تبلیغات (Anetwork) در طول مدت 4 سال فعالیت در حوزه تبلیغات اینترنتی و تبلیغات کلیکی، کمپینهای تبلیغاتی متعددی را برای تبلیغ محصولات و خدمات شرکتهای مختلف راهاندازی کرده است و می تواند تا تجربیات تلخ و شیرین سایر کمپینها را برای اجرای کمپینی مؤثر و کارآمد در اختیار شما قرار دهد.
موضوع : تبلیغات کلیکی موثرتر
مطالب مرتبط :
تبلیغات کلیکـی برای کسب و کار اینترنتی
نرخ تبلیغات متنی (لینک) در وب سایت پی جو
چگونه از طریق تبلیغات آنلاین کسب درآمد داشته باشیم؟
تبلیغات در گوگل چگونه است؟
تبلیغات دیجیتال چه اهمیتی می توانند داشته باشند؟
برگرفته از بهترین ایده