ويكتوريا كه از سال ٢٠٠٨ برند خود راآغاز كرده تا به حال احترام بسياري را براي خود به خاطر طراحي هايش از طرف منتقدين بدست آورده . در ابتداي كار، افراد بسياري معتقد بودند كه او بايد به خوانندگي و مديريت كسب و كار در موزيك راادامه دهد اما او كه همواره يكي از افراد معروف و تاثير گذار در زمينه استايل بوده به راه خود ادامه داد.

او هميشه در صحنه هاي مد و بر روي جلد مجله هايي چون ووگ، الل، هارپر بازار، دبليو w، و I-D حضور داشته و چهره برندهايي چون دولچه گابانا و مارك جاكوبز و كلكسيون عينك هاي گوچي و كررا بوده و بيش از ٢٠ عطر به همراه همسرش ديويد به بازار عرضه كرده ، اين بار هم توانايي خود را در طراحي به همگان نشان داد. او به عنوان مدل در شو روبرتو كاوالي ، ماريا گرچوجول حضور پيدا كرده است .
ويكتوريا و ديويد وبسايتي در رابطه با استايل دارند كه dvbstyle نام دارد.
او به عنوان داور مهمان در پارسون و هفته فارغ التحصيلي مدرسه مد لندن نيز حضور داشته . در سال ١٢-٢٠١١ او فروشي بيش از ٦٠ ميليون پوند داشته و همچنين برند لوكس او كيف هاي دستي به قيمت ١٨ هزار پوند را در خود دارد و در نوامبر سال ٢٠١١ او برنده برند سال شد .
در شو ردي تو ور ٢٠١٧ نيويورك لباس هاي طراحي شده توسط بكام رنگ هاي سفيد، آبي، مشكي نارنجي و سورمه اي بود و تمام لباس ها ، پيراهن هاي بلند و تقريبا آزادي بودند كه پارچه هاي مخمل و ساتن در آنها مورد توجه بوده . چكمه ها تخت و تا زانو بوده كه حالت بافتني آنها چهره اي مدرن تر به استايل ها داده بود.