برقراری ارتباط با مشتریان با محتوا آنلاین
برقراری ارتباط با مشتریان با محتوا آنلاین
اما یک وب سایت تعاملی با طراحی زیبا چه مزیتی برای یک شرکت دارد؟
چرا طراحی اصولی باعث جلب اعتماد مشتری می گردد؟
گسترش کانالهای چند بخشی ارتباطی تأثیر بسزایی در بازار کسب و کارها دارد. مشتریان می توانند بین دنیای آنلاین و آفلاین خرید خود تعادل ایجاد کنند. ارائه خدمات از طریق چندین کانال برای مشتریان راحتی مورد انتظارشان را فراهم می نماید.
هر روز تقاضای جستجوی آنلاین در میان مشتریان افزایش می یابد. ۷۰ % مشتریان اطلاعات محصول مورد نیاز خود را قبل از خرید از طریق فضای آنلاین جستجو می کنند. اکنون مصرف کنندگان از آخرین اطلاعات محصول مورد نیاز خود از طریق اینترنت آگاه می شوند.
افزایش فروش آنلاین ، صاحبان کسب و کارها را به فراهم آوردن محصولات مورد تقاضا از طریق شیوه های سهل الوصول قادر می سازد. فضای آنلاین امکان نمایش طیف وسیعی را در اختیار کسب و کارها قرار می دهد و هیچ محدودیتی در عرضه وجود ندارد. آنها همچنین از تاکتیک هایی مانند تاکتیک ” Scarcity” استفاده می کنند. برای مثال، خرده فروشان اینترنتی محصولاتی با آخرین تغییرات یا با محدودیت دسترسی آنلاین در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. این تاکتیک در عرضه کوتاه مدت و افزایش تقاضا بسیار موثر است. با وجود بلوغ فروش اینترنتی، انتظارات مشتری هر روز در حال تغییر است. امروزه خدمات مشتری در اولویت است. کسب و کارها همچنین برای اطمینان از اینکه محصول طبق سفارش مشتری تحویل گردد، به استفاده از انواع تکنولوژیها در مکان خود نیاز دارند. لزوم توجه به بعضی از نکات در وب سایت یک شرکت بسیار حائز اهمیت است :
ساختارمند ،
جذاب ،
القاء کننده حس تجاری
روند خرده فروشی آنلاین در آمریکا
همچنین سیستم های مورد استفاده در این وب سایت ها برای ارائه انواع سریع و آسان محتوا در قالب ویدئو ، چاپ ، صدا ، PDF و تصاویر بایستی به روز باشند. توسعه وب سایت و ایجاد محتوای به روز به تکامل سریع وب سایت و حفظ مزیت رقابتی آن کمک شایانی می نماید. صاحبان کسب و کار همچنین به تجزیه و تحلیل داده ها به منظور پاسخ سریع و به موقع تغییر نیازهای مشتری و ایجاد اطلاعات و طراحی به روز وب سایت خود نیاز دارند.
موضوع : برقراری ارتباط با مشتریان با محتوا آنلاین
برگرفته از: Marketing Iran Talent
مطالب مرتبط:
انواع محتوا در بازاریابی محتوا چیست؟
هوش مصنوعی و آغاز عصری جدید در تولید محتوا
۷ نکته درباره بازاریابی محتوا
تولید محتوا و کسب درآمد به 3 روش مناسب
نجات یک تجارت ورشکسته با بازاریابی محتوا !