بازاریابی محتوا به شیوه جذاب
بازاریابی محتوا به شیوه جذاب
کدامیک از این رویکردها را درست تر می دانید؟
1.من این پست را در وبسایت نوشتم و لازم می دانم همین حالا آن را بخوانید.
2.من معتقدم ایده ای وجود دارد که کسب و کارتان را رشد خواهد داد، بنابراین این مطلب را برای شما نوشتم.
کدامیک از دو مورد را ترجیح می دهید؟
1.یک فایل صوتی برای شما تهیه کردم که وجودش برایتان ضروری می باشد.
2.صاحبان کسب وکارهای کوچک به خاطر این چالش نیازمند کمک هستند، بنابراین یک فایل صوتی در مورد آن تهیه کردم.
در این نمونه ها اکثر مردم خیلی بیشتر جذب رویکرد دوم شده اند. علیرغم آن، تقریبا هر تبلیغاتی که من از کسب و کارهای کوچک و متوسط دیده ام، بر مبنای رویکرد اول می باشد. این رویکردها به جای اینکه بر نیازهای افراد متمرکز باشند، ناشی از طرز فکری متمرکز بر خود شخص است.
بازاریابی هوشمند
اگر می خواهید مردم پیام شما را بپذیرند و شما را استخدام کنند یا از شما خرید کنند، بازاریابی تان باید هوشمندتر از این باشد. اینکه به شخصی بگویید که می دانید محصولات رقابتی وجود دارد، اما آن ها باید محصولات شما را بخرند، چون شما آن ها را تولید کرده اید، موثر نخواهد بود. ارباب رجوع یا مشتری آینده نگر به آنچه شما می خواهید توجهی نمی کند. آن ها به پاسخ های نیازها و خواسته هایشان توجه می کنند.
وقتی بازاریابی خود را بر پایه چیزی که دیگران می خواهند، و چیزی که برای آن ها مهم است، قرار می دهید، این کار سرعت پذیرش و دیدگاه راجع به شما را بهبود می بخشد.
به شما توصیه می کنم زمانی را به بررسی بازاریابی تان اختصاص دهید. تاکید بر تمرکز بر خود را تغییر دهید، از چیزی که شما می خواهید به آنچه آن ها (مشتریان) می خواهند شیفت کنید.
بدترین چیزی که می تواند اتفاق بیفتد این است که بازاریابی تان برروی خواسته ها و نیازهای بازارتان متمرکز شده باشد. این موضوع را بدرستی دریابید و همچنین این موضوع به احتمال زیاد درخواست مشتری/ فروش شما را به طور قابل توجهی افزایش می دهد.
موضوع : بازاریابی محتوا به شیوه جذاب
مطالب مرتبط :
انواع محتوا در بازاریابی محـتوا چیست؟
درباره کانتنت مارکتینگ (بازاریابی محـتوا ) بدانید.
ایجاد محتوا اختصاصی برای یک سایت
برقراری ارتباط با مشتریان با محتوا آنلاین
بازاریابی محـتوا با هزینه کم
برگرفته از کسب بین