بازاریابی آنلاین مد
بازاریابی آنلاین مد
برنامههای بازاریابی آنلاین مد موفق برای وبسایتهای مد
فضای آنلاین محلی است که کل جهان ادغام میشود و میتوانید یک کسب و کار موفق به راه بیاندازید و آن را گسترش دهید. باید قطعاً از صحیح بودن آن آگاه باشید. یک موضوع مهم در مورد کسب و کار در فضای آنلاین آن است که یک فضای بینهایت از خریداران بالقوه، فروشندگان، متخصصان، بازاریابان و رقابت برای بازاریابی آنلاین مد است. برای هدفگیری مناسب گروه مورد نظر خود در بازاریابی آنلاین مد باید در رابطه با طراحی وبسایت یا صفحه خود هوشمند باشید و اول در مورد مشتریان خود فکر کنید. به یاد داشته باشید که کسب و کار شما در فضای آنلاین پتانسیل نامحدود رشد دارد اگر آن را به درستی مدیریت کنید.
مقاله پیشنهادی : نقش مد، مد و فرد گرایی، مد و سبک
ویژگی های یک وب سایت مد حرفه ای
برای به جایی رساندن کسب و کار خود با بازاریابی آنلاین مد، باید کنجکاوی و تردیدهای مشتریان خود را از طریق اطلاعاتی که در وبسایت یا صفحه خود ارائه میدهید، رفع کنید : با استفاده از نمایشهای گرافیکی (عکسها)، تاریخچه، اطلاعات اعتبار، تماس و غیره. همواره مشتری خود را در اولویت قرار دهید. این جایی است که صاحبان وبلاگ شکست میخورند، چون آنها معمولاً به فکر آنچه میخواهند بفروشند هستند به جای آنچه مشتری میخواهد بخرد.
بعد از مشاهده دقیق بسیاری از صفحههای آنلاین مشهور، تحلیلی را انجام دادهایم که آنچه وبسایت خوب و موفق باید برای رسیدن به پتانسیل حداکثر خود برای بازاریابی آنلاین مد داشته باشد را خلاصه کردهایم. یکی از وبسایتهای مدل عالی بدون شک وبسایت Portemode.com است.
استراتژی بازاریابی آنلاین مد
وبسایت Portemode.com یک فضای آنلاین مد است که استراتژی بازاریابی آنلاین مد خود را به خوبی مدیریت کردهاند. لحظهای که وبسایت آنها را ملاقات میکنید گزینهای برای عمل در گوشه سمت راست پایین وجود دارد که از شما میخواهد برای خبرنامه ثبتنام کنید و فوراً ۱۰% تخفیف در اولین سفارش خود دریافت کنید. یک تاجر خوب روش رسیدن به قلب مشتری را میداند، تخفیفها قطعاً یکی از این راهها است. گزینه ثبتنام خبرنامه همیشه جلو شما نیست، با خاموش کردن آن دیگر شما را اذیت نمیکند که نشان دهنده قدردانی از زمان و اراده شما است.
تصویر در کسب وکار آنلاین مد
تصویر همه چیز است، به ویژه زمانی که در مورد کسب و کار آنلاین صحبت میکنیم.
در مورد وبسایت Portemode.com، جنبه بصری به خوبی برای بازاریابی آنلاین مد مدیریت شده است، عکاسان برجسته به تعداد کافی نمایش داده میشوند. به علاوه، رنگهای صفحه با پیشنهاد و طرح کلی این برند سازگار است که راه هوشمندانهای برای آمادگی ناخودآگاه مشتری برای پیشنهاد برند است. تلاش نکنید مشتری را با طراحی صفحه خود فریب دهید که آنها فکر کنند آنها چیزی را دریافت میکنند که در واقعیت چیز دیگری است این برخلاف بازاریابی آنلاین مد است. زمانی که شما اعتماد مشتریان را با فریبهای ارزان در صفحه یا وبسایت از دست دهید، آن مشتری هرگز برنمیگردد. به علاوه، همواره خطر تاثیرگذاری بد برای شما وجود دارد. رابطه مشتری خود با اعتماد را بسازید.
محتوا در بازاریابی آنلاین مد
خواهید دید که محتوای وبسایت portemode.com در سفارشهای منطقی و با در نظر گرفتن مشتری قرار دارد. درحالیکه قالب وبسایت بسیاری برای بازاریابی آنلاین مد وجود دارد مهم است که از منطق نیازهای مشتریان پیروی کنید، همانطور که این برند برای بازاریابی آنلاین مد انجام داده است. یعنی، چشم مشتری ابتدا بر لوگو و بخش بالایی صفحه در وبسایت منعطف میشود. این همان جایی است میخواهید همهی چیزهای مهم و اطلاعات مرتبط با خرید را در وبسایت قرار دهید.
آنها حقایق مهم شرکت را برای بازاریابی آنلاین مد فهرست کردهاند مانند بوتیک، طراحان، اهداف، سرمقاله و فروش که هر یک از این بخشها اطلاعات کافی در مورد برند و آنچه پیشنهاد میدهد را در وبسایت فراهم میکند. محصولات برجسته، ویژه طراح و آنچه که بیشتر دیده شده بخشی از صفحه است که به مشتری این شانس را میدهد در بالای آنچه که در صفحه اتفاق افتاده است قرار گیرد. این روشی برای بازاریابی آنلاین مد است که با آن اوج فروش هوشمند خواهید داشت! اما علیرغم ارائهی اطلاعات بسیار، وبسایت portemode.com مشتری را به اندازه کافی تحت فشار قرار نمیدهد. عنصر اصلی برای بازاریابی آنلاین مد متعادل بودن است، مشتری نباید با پیشنهادها در صفحه احاطه شود که وبسایت portemode.com آن را میداند.
برندسازی مد
لوگوی براق، شیک اما ضعیف شده است، بهگونهای ساخته شده است که همواره در چشم مشتری در صفحه باشد. همواره باید دربارهی لوگو برای بازاریابی آنلاین مد دقت داشته باشید چرا که نشان دهنده سلیقه و برند شماست!
وبسایت portemode.com برای بازاریابی آنلاین مد بهینهسازی شده است و هدف بر مشتریان متوسط دارد. اگر میخواهید مشتریان در سنین مختلف را بازاریابی آنلاین مد جذب کنید این نقطه شروع بسیار بزرگی است. هر کسی نمیتواند متخصص IT باشد. هر کسی نمیتواند چگونگی مدیریت یک طراحی چالشبرانگیز در یک صفحه یا وبسایت را برای بازاریابی آنلاین مد بداند. وقتی شخصی به صورت آنلاین خرید میکند فقط میخواهد آن خرید انجام دهد نه پازل طراحی کند. اگر صفحهی خود را پیچیده طراحی کنیم احتمال دارد مشتری صبر خود را از دست دهد و برود.
لذت این استراتژی بازاریابی آنلاین مد برند در گوشه سمت چپ پایین صفحه قرار گرفته است. با فعال کردن بخش تعاملی مشتری در وبسایت مردم پشت برند کار خود را انجام میدهند تا به مشتریان نشان دهند چه مقدار نسبت به یکدیگر اهمیت میدهند. این در مورد ظرفیت رویکرد برند برای انجام کسب و کار صحبت میکند که حرفهای است و مشتری را در نظر گرفته است.
این روزها همه چیز در مورد بهروز ماندن و کسب اطلاعات سریع برای بازاریابی آنلاین مد است. به یاد داشته باشید که هر چه قدر زندگی ما عجیب غریب باشد مشتری شما باید به آرامی به پیشنهادهای برند شما با هر آنچه که نیاز دارد یکجا وارد شود. اگر میخواهید یک صفحه موفق را برای بازاریابی آنلاین مد بگردانید، این تحلیل را دو یا چند بار بخوانید.
موضوع : بازاریابی آنلاین مد
منبع : Branding Mag
مطالب مرتبط:
درباره چارچوب بازاریابی بدانید
بازاریابی تلفنی چیست؟
بازاریابی مستقیم چیست؟
درباره بازاریابی ابری(Cloud Marketing) بدانید.
بازاریابی رابطه ای چیست؟