اشتباهات جدی در بازاریابی که باید از آن جلوگیری کرد
اشتباهات جدی در بازاریابی که باید از آن جلوگیری کرد
اگر بخواهید فروش بیشتری به مشتریان داشته باشید، ۵ چیز مهم وجود دارد که باید به آن توجه کنید. آنها براساس خطاهای رایج بازاریابی مطرح شده اند، که به قیمت دارایی های صاحبان کسب و کار های کوچک تمام می شوند.
آنها بدون هیچ نظم خاصی در زیر مطرح شده اند:
1-وقتی هنوز تازه کار هستید، نوید خدمات حرفه ای را ندهید. این مسئله پیامی ترکیبی و مضر ایجاد می کند.
2-ادعا نکنید که خیلی مشتاق کارتان هستید، وقتی روزهای تعطیل خیلی شما را برانگیخته می کند. اکثریت مراجعین آینده ما قبل از اینکه ما با تماس بگیرند، رفتارمان را بررسی می کنند. اگر از اتمام کار احساس آسودگی می کنید، درباره پیامی که این مسئله به شما می دهد، فکر کنید.
3-هیچ وقت ادعا نکنید که پایا و ثابت هستید، وقتی به ندرت مطلب جدید در وبلاگ قرار می دهید (یا بخش اخبار وبسایتتان طی ۶ ماه اخیر به روز رسانی نشده است). افراد ما را با کارهایی که انجام می دهیم قضاوت می کنند. لذا، اگر ادعا می کنیم که همواره هستیم، اما در کاری غفلت میکنیم، این مسئله مطرح می کند که ما فاقد تخصص برای نگرش به مسائل می باشیم.
4-نگویید که کسب و کارتان تفکر رو به جلو است، وقتی هنوز روی وبسایت قدیمی کار می کنید. با ارائه کسب و کار خود توسط وبسایت قدیمی، یکی از این دو پیام خطرناک را به مراجعین آینده خود می فرستیم : یا نمی توانیم وبسایت جدید ارائه کنیم، یا به اندازه کافی تخصص نداریم که بدانیم این مسئله چقدر مهم است.
5-قول مزایای خدمات و جایزه را ندهید، وقتی معامله ها هنوز با مشکل مواجه هستند. این یک نمونه دیگر پیام مضر ترکیبی است و سریعا افراد را به این فکر وا می دارد که یک چیز دراین میان اشتباه است. ما از کودکی یاد گرفته ایم که اگر چیزی خیلی خوب بنظر می رسد، پس واقعا خوب است. اگر خدمات شما بهتر است، باید ارزش آن را نشان دهید و سپس اعتماد برای صرف هزینه مطابق با آن را داشته باشید.
در کسب و کار، همه چیز باید محاسبه شود.
حتی چیزهایی که فکر می کنیم روی مراجعین آینده و مصرف کنندگان تاثیر نمی گذارد، اثر مثبت یا منفی روی آنها خواهد داشت.
شاید افراد فکر می کنند که نباید اظهار نظر منفی و سریعی از کسب و کار داشته باشند، صرفا به این خاطر که وبسایتشان خوب بنظر می رسد. شاید افراد باید روشتازه کارانه یک کسب و کار را نادیده بگیرند و به نویدهای آنها مبنی بر متخصص بودنشان اعتماد کنند. هرچند، واقعیت این است که افراد تا حد زیادی تحت تاثیر چیزی هستند که می بینند.
این مسئله به ما می گوید که لحظه به لحظه به تمام جوانب کسب و کارمان توجه کنیم. آیا تصویر کلی ما بخوبی کاری که انجام می دهیم را بصورت مثبت منعکس می کند یا در ذهن مصرف کننده / مراجعه کننده شک ایجاد می کند؟
همواره روبرو شدن با این سوال آسان نیست و این سوال جزو سوال های خیلی مهم در کسب و کار است.
موضوع : اشتباهات جدی در بازاریابی که باید از آن جلوگیری کرد
مطالب مرتبط:
استفاده از بازاریـابی سنتی و آنلاین به صورت هم زمان
بهبود کسب و کار اینترنتی با ۷ راهکار متفاوت
۳ نکته از بازاریـابی دیجیتالی که کارتان را سکه می کند
۵۱ تاکتیک بازاریـابی اینترنتی که به سرعت نتیجه میدهد
بازاریـابی اینترنتی بد ، چه پیامدهایی دارد؟
سه راز موفقیت برای کسب درآمد از سایت
بازاریـابی چریکی یا پارتیزانی
برگرفته از کسب بین