استفاده از کلمات کلیدی فقط یکبار!
استفاده از کلمات کلیدی فقط یکبار!
استفاده از کلمات کلیدی فقط یکبار : با مقالات خود رقابت نکنید
مهم ترین دلیل که نباید از کلمات کلیدی متمرکز بیشتر از یک بار استفاده کنید این است که نباید با محتوای خود برای موقعیت در گوگل رقابت کنید. اگر شما دو مقاله مختلف را برای کلمـات کلیدی متمرکز مشابه بهینه سازی کنید، می خواهید که هر دو پست در گوگل وجود داشته باشد. شما به گوگل می گوئید: این دو مقاله برای کسانی که کلمات کلیدی من را جستجو می کنند مناسب هستند. می خواهید هر دوی این مقالات مورد توجه باشند. انجام دادن این کار سخت است، نه اینکه غیر ممکن باشد اما خیلی سخت است.
نیاز دارید سایتی داشته باشید با توانایی کمی برای رتبه بندی با دو مقاله در ۱۰ نتیجه جستجوی برتر. اگر اخیراً با یکی از مقالات خود در نتایج جستجو رتبه بندی شده اید، احتمالاً قدرت کافی دارید تا برای یک مقاله دوم تلاش کنید. اگر هنوز روی یک کلمه کلیدی متمرکز رتبه بندی نشده اید، هرگز دو بار آن را استفاده نکنید! مقاله اصلی خود را به روز رسانی و بهتر کنید و پست دیگری مرتبط با این مقاله و با کلمـات کلیدی کمی متفاوت بنویسید.
استفاده از کلمات کلیدی فقط یکبار : رتبه بندی برای کلمات کلیدی مورد نظر شما
اگر می خواهید با کلمـات کلیدی خاص که در ذهن خود دارید رتبه بندی شوید چه کاری را باید انجام دهید؟ تصور کنید که شروع به فروش لباس برای سگ ها کرده اید. احتمالاً می خواهید برای کلمه “لباس های سگ” رتبه بندی شوید اما شما یک استارتر هستید، که این کار برای شما بسیار سخت خواهد بود. بهینه سازی همه پست ها برای “لباس های سگ” استراتژی درستی نیست. پس چه کاری باید انجام دهیم؟
جستجوی کلمـات کلیدی شما ایده هایی را به شما می دهد که اصطلاحات دیگر برای هدف قرار دادن چه چیزهایی هستند. مهمترین و با ارزش ترین کلمه کلیدی ” لباس های سگ” که کلمه کلیدی اصلی نامیده می شود. این رقابتی خواهد بود و رتبه بندی برای آن نسبتاً سخت است. شما باید یک مقاله عالی و پایه درباره لباس سگ بنویسید و آن را برای کلمه کلیدی ” لباس سگ ” با استفاده از افزونه سئو بهینه سازی کنید. مطمئن شوید که این مقاله حتماً مقاله پایه باشد.
استفاده از کلمات کلیدی فقط یکبار : ساختار سایت خود را بهبود ببخشید
گام بعدی نیاز خواهید داشت که برای کلمه کلیدی که بیشتر تمایل دارید رتبه بندی شوید تا مطمئن شوید که ساختار سایت شما بی عیب است. نیاز خواهید داشت که پست های زیادی را بنویسید تا جنبه خاصی از کلمه کلیدی اصلی شما را پوشش دهد. می توانید یک مقاله بنویسید و آن را برای کلمـات کلیدی مثل ” لباس برای سگ های کوچک” ، ” لباس برای سگ های بزرگ ” ، لباس سگ برای روزهای بارانی” و یا چیزهایی شبیه به این کلمات بهینه سازی کنید. این کلمـات کلیدی ، کلمـات کلیدی long tail نامیده می شوند. اگر ازاین مقالات long tail به مقاله اصلی خود لینک دهید، به گوگل خواهید گفت که کدام یک از مقالات شما مهمترین هستند. این به رتبه بندی ارزشمند ترین مقاله شما کمک خواهد کرد. در عین حال، شما برای مقالات long tail به خوبی ترافیک جذب خواهید کرد.
استفاده از کلمات کلیدی فقط یکبار : آیا باید از کلمه کلیدی بیش از یک بار استفاده کنیم؟
اگر سایت شما یک سایت قدرتمند است و اخیراً برای کلمه کلیدی خاصی رتبه بندی کرده اید، نباید از یک کلمه کلیدی بیشتر از یک بار استفاده شود. اگر یک مقاله پایه عالی درباره کلمه کلیدی متمرکز نوشته اید رتبه بندی برای یک کلمه کلیدی خاص ممکن است. در بالای آن، یک ساختار سایت kickass نیاز دارید تا مطمئن شوید که آن مقاله برای رتبه بندی شروع خواهد شد.
موضوع : استفاده از کلمات کلیدی فقط یکبار!
مطالب مرتبط :
انتخاب مناسب ترین کلمات کلیـدی سئو به چه صورت است؟ | قسمت اول
انتخاب مناسب ترین کلـمات کلـیدی سـئو به چه صورت است؟ | قسمت دوم
رنک گوگل چیست ؟ نحوه افزایش رتبه سایت چگونه است ؟
برگرفته از بهترین ایده