ابداعات شرکت های تجاری در سال 2019
ابداعات شرکت های تجاری در سال 2019
گرایشات سال ۲۰۱۹
ابداعات شرکت های تجاری، سریعتر و منعطف تر خواهد بود.
همچنانکه گرایشات مصرف کننده تغییر مییابد، میبایست ابداعات شرکتهای تجاری که به منظور ایجاد یک فرهنگ آغازگر در حال تغییرات بنیادین تاکتیکی هستند سریعتر عمل کنند؛ حتی نسبت به سال ۲۰۱۹٫
در سال ۲۰۱۹ ضرورت ابداعات سریعتر و انفعالی تر بیشتر خواهد شد. برخی شرکت های تجاری به اهمیت سرعت پی برده اند و در حال تکمیل فرایندهای ابداعی ساده تر میباشند. اما سال آینده انتظار میرود شاهد اجرایی شدن تعداد زیادی از این فرایندها باشیم.
قبلاً، شرکت های تجاری بزرگتر در حال ایجاد فضاهایی هستند که به ابداعات اختصاص دارد و این ابداعات خارج از تجارت قرار میگیرند و این امر تنها در طول ۱۲ ماه آینده عملی تر خواهد شد.
ابداعات شرکت های تجاری : چند نمونه از شرکتهای تجاری بزرگ
شرکت پپسی شرکت « The hive in the us» که یک مرکز ابداعات برای ایجاد شرکتهای تجاری کوچکتر خواهد بود، تأسیس نموده است. رئیس شرکت پِپسی، ایندرا نویی (هنگامیکه هنوز در مقام CEO قرار داشت) در مورد این تصمیمات در یک مکالمه تلفنی در ماه جولای توضیح داد.
مقاله بازاریابی پیشنهادی برای حفظ قدرت برند چه چالش هایی وجود دارد ؟
نویی گفت: «فرایند ابداعات، یک تجارت در درون یک تجارت است که از هستۀ مرکزی خارج خواهد شد. این شرکت یک گروه سرمایه گذاری خواهد بود که برخی از محصولات ما را گرفته و پرورش میدهد و به عرصه میرساند.»
کوکاکولا به منظور باز کردن مسیر بازار برای شرکتهای تجاری نوپا در حال انجام اقداماتی مشابه با گروه ماجراجویی جهانی است. کوکاکولا در آستانۀ سرعت بخشیدن به فرایند ابداعات برای محصولات خاص خود و نه فقط برای افزایش سهام است.
ابداعات سریعتر یک حوزه کلیدی برای پیشرفت این شرکت تجاری میباشد.
«آرناب روی» مدیر ارشد یکی از شرکتهای تجاری به اسم کوکاکولا در سطح جهانی در مصاحبه با Marketing Week میگوید ابداعات سریعتر یک حوزه کلیدی برای پیشرفت این شرکت تجاری میباشد.
او توضیح میدهد:
« ابداعات به محرکی بسیار مهم در هر شرکت تجاری تبدیل میشود. بله، شرکت کوکاکولا بزرگترین جواهری است که در اختیار خواهیم داشت اما ما احساس میکنیم ابداعات بایستی با coke همراه شود. توانمندیهای Coke بسیار بیشتر از ضعفهای آن است.» او اضافه کرد: « امروزه بسیاری از دختران مقدس (شرکتهای تجاری) دارای دیدگاه “چرا که نه” هستند.»
با این دیدگاه مشهور کوکاکولا این دیدگاه در میان بازاریابان گسترش یافت. امسال این شرکت با استفاده از crowdfunding site Indiegogo محصول عالی Swiss water brand Valser را در آمریکا عرضه نمود. کوکاکولا به Heineken and Procter & Gamble ملحق شد که هر دو از Indiegogo برای آزمایش و عرضه محصولات خود استفاده کردند.
از آنجایی که سرمایه گذاری از دل تجارت بیرون می آید crowdfunding به کمپانیها کمک میکند که از ریسک کردن خودداری نکنند. بلکه به عنوان ابزار بازاریابی عمل میکند که منجر به افزایش آگاهی و سنجش میزان اشتیاق مصرف کننده میشود. همچنانکه کمپانیها در سال ۲۰۱۹ با روندی سریعتر سعی در عرضۀ هرچه بیشتر محصولات خود دارند، این گزینه همچنان در حال گسترش است.
شرکت Honda شعار need for speed (ضرورت سرعت) را در بازاریابی به عنوان دلیلی برای تولید اتاق ماشین (Engine Room) ارائه داد. هدف بالا بردن کارایی رسانه و تبلیغات آنلاین به منظور انفعالی تر و مستقل تر شدن آنهاست.
در پایان سال ۲۰۱۸ شرکتهایی برای معرفی راههایی برای تسریع بازاریابی ظهور یافته اند و سال ۲۰۱۹ شاهد به بار نشستن این تلاشها خواهد بود. برخی ناکامیها اجتناب ناپذیر است اما در جهان نوین و بالنده امروز تا زمانیکه به سرعت و به ارزانی شکست میخوری، شکست از اهمیت کمتری برخوردار است.
موضوع : ابداعات شرکت های تجاری در سال 2019
برگرفته از : Marketing Iran Talent
مطالب مرتبط :
6 راه اساسی برای حضور تجاری در شبکه های اجتماعی
هوش تجاری یا BI
فعالیت تجاری جدید خود را چگونه آغاز کنیم؟
چگونگی رشد غولهای تجاری
۴۰ روش برای ایده پردازی تجاری