ct6 مدلی بزرگتر و حجیم تر از کادیلاک cts است اما انتظار نمی رود بتواند تهدیدی برای مرسدس بنز کلاس sباشد و کالیداکی که بتواند رقیب کلاسsباشد ،بانام ct9 تا قبل از پایان دهه حاضر به بازار وارد نخواهد شد. ct6 نیز کماکان به وسیله همان تیم طراحی کادیلاک شکل گرفته،بنابراین هیچ گونه وجه اشتراکی با مدل مفهومی المیراژ(elmiraj) که فوق العاده جذاب بوده و در سال ۲۰۱۳ معرفی شد ندارد.کادیلاک ct6 رقیب سرسختی برای خودروهایی مانند آئودی a7 ،ب ام و سری ۶ کوپه و مرسدس کلاس cls خواهد بود ،علی الرغم آنکه بر خلاف آنها دارای سقف به شکل خودروهای کوپه نیست.
از دیگر اخباری که در مورد این کادیلاک منتشر شده اینکه بدنه آن سازه ای از آلومینیوم فشرده بوده که معنای آن این است که دیگر الزاما این مدل همانند سایر مدل های سدان کادیلاک سنگین نبوده و دیگر اینکه ct6 اولین خودرویی است که از نسل و خانواده ی جدید موتورهای جنرال موتورز در آن استفاده خواهد شد،یعنی موتورهایی که دارای دو میل سوپاپ در بالا بوده و آرایش سیلندرهای آن به صورت ۴،۶ و یا ۸ سیلندر خواهند بود.توربوشارژر نیز تشکیل دهنده بخشی از معادله کادیلاک بوده و گزارش های اخیر حاکی از آن است که ct6مجهز به موتور ۸ سیلندر به همراه دو توربو شارژر خواهد بود.با وجود اینکه کادیلاک ct6 نقطه شروعی برای تولید سایر مدل های سری ۷ بوده،اما هنوز تایید نهایی برای تولید مدل ct6-7 دریافت نشده،ضمنا انتظار می رود سه کراس اوور طی ۳ سال آینده از طرف این کمپانی وارد بازار شوند،که عبارتند از کادیلاک جدید xt5 برای سال ۲۰۱۷ و یک کراس اوور کوچک تر برای سال ۲۰۱۸ و همزمان یک مدل که براساس لامبادا شکل گرفته و دارای سه ردیف صندلی است.
کادیلاک هیچ تمایلی به قرار دادن این کراس اوورها روی مدل های سری ۷ ندارد . اگر چه که امکان تولید مدل های مختلف sport7 کاملا وجود دارد. امکان ادغام دو مدل اسپرت وجود دارد،چرا که هم زیبا هستند و هم لذت رانندگی با آنها بالاست.البته شورلت کوروت موتور وسط در واقع یک خودروی اسپرت برای کادیلاک نیز محسوب می شود که آکورا nsxو آئودیr8رقبای آن هستند. به هر حال نباید انتظار داشت که تا پایان دهه حاضر،شاهد ورود یک کادیلاک ۲نفره به بازار باشیم.
علی الرغم استقبال نه چندان شایسته برای شورولت ولت و فروش پائین آن به عنوان یک خودروی هیبریدی،از نوع piug-in را البته با ظاهری متفاوت وارد بازار کند.با وجود اینکه جانشین شورولت ولت elr یک خودروی جمع و جور و دو در است . از آقای «مارک ریوس» که ریاست محصولات جهانی جنرال موتورز زا عهده دار است پرسیده شد که آیا امکان طراحی و تولید یک سوپر خودروی هیبریدی وجود دارد یا خیر؟او در پاسخ به این پرسش اینگونه مطرح کرد که انجام این کار در برنامه های ما پیش بینی شده و به نظر خودمان بهترین گزینه انتخاب در میان محصولات جنرال موتورز ،همانا کادیلاک است ،به خصوص آنکه آلمانی ها نیز درصدد اند وارد این بازار شوند. مدیران و مهندسین کادیلاک در پی آن هستند که یک برند لوکس در سطح جهان باشند،که ارائه دهنده طرح های زیبا و در عین حال جسورانه و مشخص به عنوان طرح های آمریکایی بوده،البته با ابعاد،اندازه ها و کارایی هایی که برای استفاده در خیابان ها و کوچه های شهر هایی مثل برلین در آلمان و یا پکن در چین مناسب باشند.
از گذشته تا کنون ،حتی کادیلاک هایی مانند ATS و CTS در بازار فروش مشکل داشته اند ،به خصوص در بازار آمریکا ،اما مدیران کادیلاک اطمینان دارند که کادیلاک های جدید با پلت فرم جدید که دیفرانسیل عقب بوده و از موتورهای جدیدی بهره می برند،این وضعیت را در دراز مدت تغییر خواهند داد.