طراحی این خودرو بر عهده سادیخف، طراح آذربایجانی است که پیش از این خودروهای کانسپت آستون مارتین DBC و فراری Xerzi را طراحی کرده است. رضوانی موتورز نام این خودرو را Beast یا حیوان وحشی گذارده است. این خودرو با بدنه فیبر کربنی زیبا، چراغهای باریک و کشیده و طراحی تهاجمی و خشمگین خود میتواند جلب توجه زیادی کند. سقف خودرو باز است و شیشه جلو را نیز میتوان جدا کرد تا نهایت تماس با طبیعت و باد را تجربه نمود. چرخهای 19 اینچی آلیاژی، شکافهای عمیق و تند و تیز روی بدنه و صندلیهای فرو رفته در مجموع حس رانندگی بدون فاصله با جاده را منتقل میکنند که میتواند برای عشاق رانندگی، هیجان انگیز باشد.
نکته جالب در مورد این شرکت آن است که تنها ۷ نفر آن را اداره می کنند که ۳ نفر آنها بازاریاب هستند و صاحبان اصلی این شرکت که با همدیگر شریک نیز هستند دو ایرانی هستند . تصور خیلیا از شرکت داشتن این است که باید هزاران کارمند داشته باشی ولی شرکت ایرانی ( رضوانی موتورز ) در آمریکا کاملا عکس این موضوع را ثابت کرده است . اسم این خودرو هیولا است .
جالب است بدانید که هزینه ساخت خودرو بسیار بالاست و از طرفی امکان دارد شما حتی هزینه خرج شده برای ساخت آنرا نیز بدست نیاورید ولی شرکت رضوانی تمام هزینه ای که بابت ساخت خودرو خرج کرده بود به راحتی توانست بدست آورد زیرا ماشین های شرکت رضوانی جزء بهترین خودروهای سوپر اسپرت جهان هستند و امروزه طرفداران بیشماری هم دارد .
گفته می شود که اولین مشتری شرکت رضوانی یک فوتبالیست بسیار مشهور و محبوب آمریکایی بوده است که بخاطر قوانین مطبوعاتی نمی توانند نام آنرا فاش کنند . نکته جالب دیگر درباره این خودرو قیمت آن است که برخلاف ظاهر بسیار حرفه ای که دارد بسیار پایین است و قیمت این خودرو مجموعا ۱۵۰٫۰۰۰ $ است .
اما این خودرو هم ایراداتی دارد که باعث ضعف آن می شود از جمله نداشتن سیستم های گرمایشی و سرمایشی و مهمتر از همه نداشتن در . نداشتن در باعث می شود که خیلیا فکر کنند سوار ماشین مسابقه ای بدون شاسی می شوند و این یک ضعف برای خودروی سوپر اسپرتی همچون هیولا می باشد ولی نقطه قوت این خودرو هم این است که علاوه بر ظاهر فوق العاده و استثنایی اش در قسمت داخلی طراحی آن براساس جنگنده یا جت های جنگی طراحی شده است .
موتور این خودروی خارق العاده در قسمت عقب آن تعبیه و راه اندازی شده است . یک نشریه اسپانیایی چندی پیش در گزارشی اعلام کرد که بیشترین خودروهای فراری ارسال شده در خاورمیانه برای ایران ارسال می شود و این نشان می دهد که بازار خودروهای لوکس در ایران رونق خواهد داشت . آرزوی رئیس ایرانی این شرکت خودروسازی این است که بتواند روزی تجربه های خود در صنعت خودروسازی را در ایران پیاده کند و خودروهای لوکسی برای مردم تولید کند .