آیا من واقعاً به یک وبسایت نیاز دارم؟
یک کمپانی باید یک وبسایت داشته باشد تا بتواند مشتریان خود را از اطلاعات تماس، برنامه ی شرکت و تخفیف ها مطلع کند.
اگر شما یک کسبوکار کوچک هستید، چگونه به کمک وبسایت رشد خواهید کرد؟ در حقیقت کسی که دارای کسبوکار کوچک است به یک وبسایت بسیار حرفهای نیاز ندارد. برای کسبوکارهایی که قصد فروش محصولات خود را بهصورت اینترنتی ندارند مانند: مشاور املاکیها، دندانپزشکها، حسابدارها، برای اینکه یک وبسایت خوب داشته باشند احتیاج است که اطلاعات دقیقی از کسبوکار و همینطور راههای تماس را در سایت خود قرار دهند. وبسایتی که مشتری در آن بهراحتی به امکانات و اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشد و بهدرستی به قسمتهای مورد نیاز راهنمایی شود.
پراهمیتترین قسمت این است که شما بینندگان وبسایت خود را به یک طرفدار و حمایت کننده تبدیل کنید. این پروسه میتواند در پنج یا بیست صفحه انجام شود که این مسئله بستگی به ماهیت کسبوکار و تولیدات شما دارد.
دلایلی که نشاندهندهی نیاز شما به یک وبسایت است:
۱. بروشور آنلاین:
شرکتها هر ساله میلیونها تومان هزینه صرف طراحی و توزیع بروشورها و کارتهای تبلیغاتی میکنند. با داشتن یک وبسایت شما میتوانید از این هزینهها صرفه نظر کنید، مشتریان دائمی شما میتوانند، شما و هر یک از محصولاتتان را بهصورت آنلاین پیدا کنند. هرچه شما وبسایت کسبوکار خود را در شبکهها و فضاهای مجازی بیشتر معرفی کنید، مشتریان بیشتری به استفاده از وبسایت شما ترغیب میشوند.
۲. مشتریان بیشتر:
روزانه بیش از ۲٫۴ میلیون نفر از اینترنت استفاده میکنند و بیش از ۹۰ درصد آنها یا چیزی را خریداری کردهاند و یا با یک شرکت تماس آنلاین داشتند؛ بنابراین اگر وبسایت نداشته باشید قسمت عظیمی از افرادی را که ممکن بود از شما خرید کنند و مشتری شما شوند را از دست خواهید داد.
۳. ارزش کسبوکار:
آیا بهتازگی برای گرفتن یک وام برای کسبوکار خود تلاش کردهاید؟ این آسان نیست اما اگر شما تلاش کنید که وام بگیرید و اگر رئیس بانک از شما بخواهد که سایت شما را ببیند برای اینکه بهطور دقیق از کار شما مطلع شود و بررسی کند سودآوری کسبوکار شما در حدی است که بتوانید بدهی خود را پرداخت کنید، اگر شما سایتی برای معرفی نداشته باشید اصلاً خوب نیست .این مسئله فقط به بانک ختم نمیشود بلکه ممکن است این تقاضا از سوی مشتریان شما مطرح شود و در صورتی که جواب منفی داده شود مطمئن باشید که از ارزش کسب کار شما در نظر آن مشتری کاسته شده است.
۴. تأثیرگذار بودن:
با داشتن یک وبسایت بهصورت معمول، هزاران نفر آن را میبینند. شما قادر به نفوذ در تصمیمگیری افراد و آموزش به آنها هستید که بهوسیلهی وبسایت خوب این امر برای شما آسان میشود.
۵. دیده شدن
آیا میدانید که برترین حس زمانی است که مردم شغل و یا برند شما را به رسمیت میشناسند و خواهان سرمایهگذاری و اعتماد به شما هستند؟
بهوسیلهی یک وبسایت شما میتوانید به افراد نشان دهید که چهکاری انجام میدهید و تخصص خود را به آنها معرفی کنید و به کاری که انجام میدهید افتخار کنید.
۶. دارا بودن موانع بسیار کم، برای داشتن وبسایت:
آیا تابهحال شده که بخواهید کسبوکاری را شروع کنید ولی از مراحل اداری آن واهمه داشته باشد و عقب بکشید؟
شما میتوانید با داشتن یک وبسایت از همهی این موانع بهراحتی گذر کنید و کسبوکار خود را بهصرف هزینهی بسیار کم و ناچیز به بقیه معرفی کنید و از آن کسب درآمد کنید.
۷ .۲۴ ساعت در روز:
وبسایت شما ۲۴ ساعت در ۷ روز هفته بدون هیچ ناظری و یا احتیاج به قفل کردن به کار خود ادامه میدهد. شما میتوانید همیشه برای درخواستهای مشتریهای خود در دسترس باشید بهوسیله وبسایت خودتان.
موضوع: آیا من واقعاً به یک وبسایت نیاز دارم؟
مقالات مرتبط:
شخصیت دیجیتالی چرا ضرورت کسب و کار است
بهبود کسب و کار اینترنتی با ۷ راهکار متفاوت
موانع موفقیت یک وبسایت
۱۰ خصوصیت مهم مدیر وبسایت